POV - Mike Lamine
Zodra ik mijn eerste les binnenloop valt me iets op. Kevin is naar de kapper geweest. Ik kan niet geloven dat ik hem echt leuk vind... Hij had mooi blond haar, de schattigste kuiltjes en hij had een geweldig lichaam. 'Stop...' zegt een stemmetje in m'n hoofd. Ik ga snel zitten op m'n plaats.
Tijdens de les zie ik een pen vallen en raap hem op. Ik draai me om en zie dat Kevin achter me zit. Ik bevries van de shock. "Je mag hem wel teruggeven..." zegt Kevin en lacht lief. "Sorry, i-ik was aan het na-nade-" "Nadenken?" onderbreekt Kevin me. "Ja..." ik bloos even. "MIKE!!" schreeuwt mijn wiskunde docent, Meneer Normin. Ik draai me meteen om en begin weer op te letten. Ik hoor Kevin weer heel even schattig lachen maar trek me er niks van aan.
Na een paar uur opletten is het eindelijk pauze, ik ga meteen bij m'n vrienden zitten. Natuurlijk hadden we het alleen maar over Kelsey en hoe zij Kevin leuk vond. Waar ik natuurlijk weer niet tegen kon. 'Kevin is van mij.' dacht ik bij mezelf. Maar Kevin was helemaal niet van mij, jammer genoeg niet. "OH MY GAWD KEVIN KOMT HIERHEEN." schreeuwt Britt. Meteen is iedereen van ons groepje stil. Als hij bij ons staat kijk ik hem niet eens aan, hij komt toch niet voor mij. Kelsey's ogen beginen te flikkeren als hij iets wilt zeggen. "Mike, kan ik je na school even spreken?" zegt Kevin. Een verbaasde 'Ja' is alles wat ik kon zeggen. Ik ben nog nooit zo nerveus geweest in m'n leven. Als hij weg is begint iedereen wer met praten alsof er niks is gebeurd. Maar ik voel iedereen al denken, 'Wat moet Kevin met Mike?' Nou dat vraag ik me ook af.
POV - Britt Delahey
"Wat moet Kevin met Mike denk je?" vraagt Kelsey terwijl we samen lopen naar duits. "Ik heb geen idee..." zeg ik haar eerlijk. "Denk je dat het iets heeft te maken met... ow wacht shit dat mag ik helemaal niet zeggen!" "NEE ZEG!!" schreeuw ik tegen Kelsey. "Nee Britt."
POV - Mike Lamine
Na de hele dag bijna te moeten kotsen omdat ik zo zenuwachtig was, was ik eindelijk uit. Ik blijf even bij de fietsenstalling staan. Maar na een half uur besluit ik te gaan, ik pak m'n fietsensleutel en loop naar m'n fiets. "MIKE!" hoor ik Kevin roepen. Daar is hij eindelijk. "Hey, sorry dat ik zo laat ben." zegt hij chill. "Maakt niks uit, maar wat was er nou?" vraag ik nerveus.
"Ik wou vragen of je misschien...."
JE LEEST
Mijn Gevoelens Voor Hem.
RomanceMike Lamine vindt zichzelf in een lastige situatie als hij verliefd begint te worden op de lekkerste jongen van school, Kevin van Kampen. Maar het word er maar niet beter op als hij erachter komt dat zijn beste vriendin ook een oogje heeft op Kevin...