11.Ik Wil Je

520 30 11
                                    

POV - Kevin van Kampen

"Ik ben al erg lang vrienden met Mike, hij heeft me nooit wat aangedaan, hij is eigenlijk de enigste waar ik echt op kan rekenen." Kelsey kijkt me verdrietig aan. "Toen hij me vertelde dat hij homo was, had ik er helemaal geen problemen mee." "Dan waarom heb je er wel een probleem mee dat hij mij leuk vindt?" vraag ik in de war. "Is het niet logisch? Ik vind je leuk, waarom zou ik het er geen problemen mee hebben?" Ik wist al dat Kelsey leuk vond, maar dit is de eerste keer dat ze het ook echt hardop tegen me zei. "Kelsey, ik snap je heel goed, maar kan je niet gewoon blij zijn voor ons?" Ze kijkt me beledigd aan. "Dus jullie zijn een 'ons' nu?" Kut, kut, kut, dat bedoelde ik niet. "Nee, Kelsey dat-" "Oke nee, ik weet genoeg Kevin, ik moet naar m'n kluisje." Ik zie een traan over der wang stromen. Ik snap dat ze verdrietig is, maar ze moet snappen dat tussen mij en haar geen kans is. Ik pak m'n telefoon en ga naar het gesprek tussen mij en Mike.

"Ik heb het het verneukt bij Kelsey" en... verstuur.

Ik zou gewoon willen dat Kelsey blij zou zijn voor mij en Mike, we geven eindelijk toe dat we gay zijn, dat is geweldig... Toch? Ik snap dat Kelsey meteen denkt dat we een relatie hebben, maar dat is duidelijk niet zo. Ik weet dat Mike een paar dingen heeft gezegd dat me een beetje laat denken dat hij me leuk vind... Maar ik kan nergens vanuit gaan natuurlijk. Vind ik hem leuk? Ik weet het niet, ik vind hem interessant, ik wil meer weten, ik wil meer zien. Maar ik weet niet of ik hem echt leuk leuk vind, ik kan hem niet gewoon alleen leuk gaan vinden omdat hij ook homo is, net zoals ik.

POV - Mike Lamine

*BLIEP*

"Ik heb het verneukt bij Kelsey" van Kevin, ik heb geen idee waar dit over gaat.

Ik sta bij mijn kluisje en zie Kelsey een paar meter van me afstaan bij haar kluisje, ze kijkt erg sip. Ik besluit om op haar af te lopen. Ik loop naar der toe maar zodra ze me ziet loopt ze de meisjes toilet binnen. Ik wil heel erg graag met haar praten, ik ben helemaal niet klaar om haar kwijt te raken. "Hey Mike." Ik kijk achter me. "Kevin" zeg ik zachtjes. "Kelsey denkt volgensmij dat we wat hebben." zegt hij niet al te blij. Wat zou ik toch doen om wel echt wat te hebben met hem. "Wat?" vraag ik. "Waarom klink je niet verbaasd dat ze dit denkt Mike?" Eerlijk gezegd, het boeit me niet meer. Ik heb geen zin hierin. Ik heb geen zin in deze drama, ik wil gewoon dat dit allemaal ophoudt en dat iedereen zich met zijn eigen zaken zou bemoeien. De bel gaat, ik pak Kevin's hand en loop naar buiten met hem. "Wat doe je?" vraagt Kevin, ik kan zien dat hij niet snapt wat er aan de hand is. "We gaan even weg" zeg ik rustig. Hij lijkt het niet extreem raar te vinden, want hij loopt vrolijk mee.

POV - Kevin van Kampen

Na even wat gelopen te hebben zijn we bij een bos dicht bij school. "Mike wat doen we hier?" Ik ben erg in de war. "Kevin, Kelsey heeft gelijk... Ik vind jou echt heel erg leuk, en dat kan ik niet meer verbergen."Hij loopt naar me toe en pakt mijn gezicht vast. Het begint te regenen, ik heb nog nooit zo'n intens moment gehad. Onze voorhoofden raken elkaar aan en we kijken elkaar in de ogen. "Ik wil je" zeg ik. Ik verras mezelf, ik had niet verwacht dat ik dat zou zeggen. Wil ik hem wel? Waarom zei ik dat? Mike ziet dit duidelijk als een kans en zoent me. We doen allebei onze ogen dicht en genieten van het moment. Wat voelt dit goed. Mike heeft hele zachte lippen, dat is weer iets wat ik nooit had verwacht dat ik zou zeggen, of denken. "Omg, haha" hoor ik in de achtergrond en ik scrhik een beetje, Mike hoort dit niet en we blijven doorzoenen. Ik doe alsof er niks is maar stiekem weet ik dat er wel iets aan de hand is. Net als ik geloof dat er niemand is hoor ik...

*FLITS* 

Mijn Gevoelens Voor Hem.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu