4.Bel Me Niet

610 38 0
                                    

POV - Mike Lamine

Mijn hart begon steeds sneller te kloppen, is dit het moment? "Ik wou vragen of je misschien..." Ik wacht vol spanning af. "Ik wou vragen of je misschien bijles aan mij zou willen geven in wiskunde?" vraagt Kevin. Al mijn hoop verdwijnt. Bijles... is dit een grapje? "Ja, sure.." zeg ik terug, ik probeer mijn tranen in te houden maar dat lukt niet goed. "Is er iets?" vraagt Kevin. "Nee, het is niks, ik moet maar eens naar huis." zeg ik en pak m'n fiets. Ik voel me behoorlijk klote nu. Hoe kut ik het ook vind dat hij alleen bijles wil, ben ik aan de andere kant ook heel blij, zo kan ik vaker met hem alleen zijn.

POV - Kevin Van Kampen

Toen ik aan Mike vroeg of hij mij bijles wou geven, deed hij raar, hij begon bijna te huilen. Ik vraag me af of iets verkeerds heb gezegd. Ik probeer me te concentreren op m'n huiswerk maar dat lukt niet, ik kan niet stoppen met denken aan hem. Ik pak m'n telefoon en besluit Mike te bellen. "Hallo met Mike." hoor ik door de telefoon. "Hey Mike, ik ben het, Kevin." "Oh He-hey" hoor ik Mike zeggen. "Ik wou je wat vragen.." zeg ik rustig. "Ja?" "Gaat het? Heb ik iets verkeerds gezegd?" vraag ik bezorgd. "Nee, nee tuurlijk niet. Jij hebt niks fouts gedaan Kevin." voor dat ik het weet hangt hij op.

POV - Mike Lamine

Ik hang op en huil een beetje. Hij heeft niks fouts gedaan. Ik voel me echt dom, hij heeft gewoon bijles nodig, dus dat ga ik hem dan ook geven. Dan kan ik nog tenminste een beetje alleen met hem zijn.

POV - Britt Delahey

"Wat is er toch met jou?" vraag ik aan Mike terwijl we naar school fietsen. "Niks." zegt hij, ik geloof hem voor geen meter. "Ik vind Kevin leuk." zegt Mike. "WAT?" vraag ik verbaasd. "Mike wat? Ben je homo? Je valt op Kevin? Sinds wan-" "Ik ben homo en ik ben op Kevin, en ik ben een hele slechte vriend tegenover Kelsey op het moment." onderbreekt hij mij. "Ze weet niet dat je op Kevin bent of wel?" "Nee tuurlijk niet.." zegt hij verdrietig.

Ik ben in shock. Terwijl ik alleen naar huis fiets na school zie ik Kevin met wat vrienden hangen. Ik kan niet geloven dat er zoveel geheimen zijn door een kutjoch. 

En toen ik net dacht dat het niet erger of raarder kon worden, zoenen Jamie en Kevin.

Mijn Gevoelens Voor Hem.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu