POV - Kevin van Kampen
Ik word wakker met een enorm schuldgevoel, moet ik niet even sorry zeggen tegen Britt. Wil ik hiermee mijn zaterdag verpesten? Ik pak mijn telefoon en besluit haar te bellen. "Hallo met Britt Delahey." "Hey, met Kevin. Kevin van Kampen." zeg ik nerveus. "Waarom precies bel je me?" ik voel meteen de spanning. "Ik wou even sorry zeggen, ik weet dat je me leuk vind en het spijt me dat je me zag met Jamie, maar het was niet wat je denkt." "Ja ik ben niet echt geinteresseerd in je maar oke, en al was ik dat, ik hoef geen jongen die elk meisje zoent. En mijn vrienden ook niet." ze hangt meteen op. Damn... Een van haar vriendinnen is op mij? Heeft ze haar verteld over mij en Jamie? Zoveel vragen. Zo weinig antwoorden.
POV - Mike Lamine
Bliep Bliep. Ik word meteen wakker. "Zin om vandaag aan wiskunde te werken?" ik weet niet of ik klaar ben om nu Kevin te zien. Maar ik kan deze kans niet laten lopen "Hey, ja sure, kan wel. Kom maar naar mijn huis. Je weet waar ik woon toch?" Even later krijg ik een simpele ja terug. "Zie je over een uur?" vraag ik, weer krijg ik een simpele ja terug.
Na een uur gestrest te hebben over Kevin gaat de bel eindelijk. Ik maak de deur open, en daar staat die dan. Kevin van Kampen. "Kom binnen." zeg ik en laat hem binnen. We gaan samen in de woonkamer zitten. "Wil je wat drinken?" vraag ik beleefd. "Nee thanks." ik zie aan zijn gezicht dat her wat mis is. "Wat is er?" "Ik heb laatst iets gedaan, waar ik spijt van heb, en ik heb iemand daarmee gekwetst." ik word meteen nieuwsgierig. "Wie?" vraag ik. "Dat is het probleem, ik weet niet wie. Britt wou me niet zeggen wie." en nu ben ik in de war. "Britt?" "Ja, het is een lang verhaal..." zegt Kevin. "Dan vertel het me." Hij zucht even. "Ik stond laatst met wat vrienden te roken, en ik werd uitgedaagd om Jamie te zoenen voor een tientje. Dus ik deed het. Britt zag me en ze zag er niet blij uit, dus ik nam eigenlijk meteen aan dat ze me leuk vond en dat ik haar had gekwetst. Vanochtend besloot ik haar te bellen en ze vertelde me dat zij me niet leuk vond, maar een van der vriendinnen wel. En nu weet ik absoluut niet wat ik moet doen." ik luister. "Helemaal niks, als jij niemand leuk vind... Dan moet je vooral niks doen."
"Ik vind iemand misschien wel een beetje leuk, maar die persoon heeft helemaal niks te maken met Britt."
JE LEEST
Mijn Gevoelens Voor Hem.
Storie d'amoreMike Lamine vindt zichzelf in een lastige situatie als hij verliefd begint te worden op de lekkerste jongen van school, Kevin van Kampen. Maar het word er maar niet beter op als hij erachter komt dat zijn beste vriendin ook een oogje heeft op Kevin...