překvapení

30 2 0
                                    

Ráno vstanu tak se rychle převlíct a jdu do stájí za diablem, vezmu ho tentokrát ven a zkusím zas sním navázat to pouto co jsme měla včera než náš paja vyrušil, Zkouším ho pobízet at zrychlí až si zas určí svoje tempo až se unaví, Zkouším mu zas zkracovat lonž až ho mám skoro u sebe když v tom si všimnu ze přišel Pája k plotu a pozoruje nás, můj pohled se vrátí k Diablovi Zkouším se mu zase dívat do očí když v tom se mě to povede ho mýt u sebe a tak mu odepnu lonž a jsem sním v kruhu a když v tom se Otočím a zkusím jeho důvěru a tak zjistím že on jde celou dobu zamnou podívám se mu do očí a zjistím že  mě věří, zachvilu uslyším jak nějaký auto vjíždí na příjezdovou cestu, proto se Otočím a uvidím černý Lange rover jak zastavuje před naším barákem tak ho chvílu pozoruji a podívám se na Páju což ten pokrčí rameny tak ho chvílu pozorujem po chvilce z něj vyleze nějaký vysoky, hnědovlasy a dobře vypracovaný člověk, tak Pája jde k němu se zeptat co potřebuje ..

Dobrý den, smím se optat koho hledáte? 

Dobrý den, podle mých informací by tu měla žít dívka jménem Eliška Bílkova

Tak ta je támhle u toho koně , děkuji za radu ..
Tak jsem na něj kývl a mezi tím šel k Elišce.

Dobrý den mohu vám pomoci?

Dobrý den? Copak ty mě nepoznáváš? Tak tedy mé jméno je Karel král ..

"Karle? Změnil ses to není ani možný jak dlouho jsme se vlastně neviděli? "Už asi 10 let smím si s tebou promluvit osamotě? a přitom koukne na Páju"

Jo pojď semnou, vyšla jsem z kruhu a Diabla jsem podala pájovi a šli jsme k nám do bytu

Pohled páji:
Řekl Karel? Nemohu tomu uvěřit tak on si dojede její bývalý a ještě ji řekl že chce sní ještě mluvit osamotě musím se od ní dozvědět co potřebuje..co tu vůbec chce!

příběh o koních a lásce Kde žijí příběhy. Začni objevovat