žárlivost

39 3 0
                                    

Když jsme šli s Karlem do kanceláře všimla jsem si páji obličeje že by toho člověka mého ex nejraději při zabil a tentokrát jsem sním souhlasila nechtěla jsem ho tady, ale pokud chce si pronajmout koně tak ho musím poslechnout co potřebuje.

Pohled Karla:
Když jsme přijel tak jsem viděl krásnou ženu co pracovala s tím koněm dlouho jsem se odhodlával abych vyšel ven jenže pak už mě naproti vyšel ten chlap co stál u kruhu tak už jsem vylizt musel, přišel mě strašně povědomí ale nevěděl jsem kam ho zařadit az po chvíli co na mě promluvil jsem si uvědomil že to je ten co jí ublížil že to je Pavel zajíc když jsem ho uviděl myslel jsme mu že mu dám přes hubu že ji tak ublížil ale pak jsem v hlavě uslyšel (" a ty jsi na tom líp taky si ji lhal o tom důvodu proč") tak jsem to radši nechal být a zeptal se ho na Elišku, řekl mě jen že to je támhle ta žena v kruhu když mě to řekl nemohl jsem uvěřit vlastním očím jak se změnila a jak dospěla tak jsem k ní došel a zda se z mě nepoznává což me hodně zamrzí ale přejdu to tak se jí "zeptám esi by mohla jít na chvíli do ústraní "

Ano můžem jen chvílu výdrž vylezla z kruhu připla tomu koni z lonze na vodítko a to předala pavlovi.

Šli jsme stájí až na druhou stranu což jsme si všiml ze tam je její kancelář, nabídla mě ať se posadím a řeknu co potřebuji, tak jsem ji to řekl že bych chtěl jí zas nablízku že se jí omlouvám a esi by tu neměla 3 koně navíc a ubytování že bych to jako rodinnou dovolenou sestře.

" ty víš že ti to klidně dám a že vám to pronájmu a kdo ze tu vlastně bude? Ja, evca , mamka. dobrá a na kdy to budeš chtít ? Tak na příští víkend šlo by to?
Ano asi jo počkej já Zavolám Petra to on má rozpisy jak budou volný chatky, tak vzala telefon a volala tomu Petrovi mezi tím co volala tak jsem si prohlížel její kancelář, vypadá to ze je nezadaná a ze je spokojená jen se zvířaty, poznal jsem to tak ze měla na zdech spoustu fotek s koňmi a že psy ale neměla tu svojí rodinu. A mezi tím došel ten Petr s nějakými plány v rukách podal je Elis a ta je otevřela a řekla mě ze příští víkend je volný že není problém se domluvit, domluvili jsme se tak že podrobný informace ji pošlu mejlem.

Pohled Elišky:
Mno super on tu bude chtít trávit víkend, kdyby to byli aspoň jenom Evča a jeho mamka tak to beru to by bylo super ale proč musí jet on??? Přemýšlím že bych se na ten víkend vypařila někam ale to nejde mám tu svoji zodpovědnost, achjo proč je život tak nespravedlivý nechtěla jsem ho vidět natožpak když tu bude celý víkend a jak na to zareaguje Pája s toho mám velký strach a jak se ty dva s nesou vedle sebe , mno tohle bude ještě zajímavý

příběh o koních a lásce Kde žijí příběhy. Začni objevovat