projížďka s Elis

36 2 0
                                    

Když už jsme oba byli nachystáni, nasedli jsme na svý koně a vyrazili jsme směr příroda, "Elis se mě zeptala esi mám nápad kam vyjet já jsem řekl ze vím a ať mě následuje, když jsme dojeli na místo viděli jsme krásnou louku  ze který šlo krásně vidět na město. Eliška se nestačila vzpamatovat když jsem Řekl že to je nádhera proto to tu mám tak rád a že jediná kdo sem smí jezdit , když jsme sesedli rozložili jsme deku a sedli jsme si když jsme se najedli, začalo se stmívat tak jsme se koukali Na západ slunce a ja jsem se podíval Elišce do očí a moje tvář se tím víc přibližovala až k její a políbili jsme se. Když už jsme se od sebe oddalili Koukl jsem ji zase do očí " řekl jí Elis miluji tě budeš mojí dívkou?" 

Pohled Elis:
Vážně mě teďka řekl že mě miluje? Wow nemohu tomu uvěřit, Pája lamač srdcí mě chce za holku? Teď mě tak napadlo měla bych mu odpovědět. Podívala jsem se na něj a  "řekla jsem mu pravdu jak jsem to cejtila že ho mám moc ráda a že v jeho přítomnosti je mě nejlíp co kdy bylo u někoho, ale nevím nechám si to projít hlavou nechci zničit dlouholetý přátelství, Ale že ho taky miluji ale ať mě dá ještě chvílu čas na rozmýšlení

Pohled páji:
C-co si chceš promýšlet ?? Já myslel ze me miluješ? A já tebe ale co se děje? Od tý doby co jsi se rozešla s Karlem tak jsi jak výměna, je to kvůli němu že?

"Jo bohužel máš pravdu, od ty doby mám problém věřit klukům esi jsou tak čestný jak ze sebe dělají"

Aha, až budeš vědět co a jak vždycky tu budu pro tebe a objal jsem jí, ona je moje všechno, kéž bych mohl být u ní napořád.

Pojedeme ne? Já musím jít zkontrolovat Diabla jak si zvykl na prostředí. Dojeli jsme do stájí vyčistili jsme koně a rozloučili jsme se  a já jsme ji políbil a "pověděl jsme ji jak moc ji miluji"

Ona se mě podívala omluvným pohledem a řekla mě že to ví a že doufá že se dá co nejdříve do kupy a bude ráda sním pokud na ni počkám..

"Ano počkám na tebe, s nikým jiným už vztah nechci než jen s tebou miluji tě Elis tak dobrou noc"

příběh o koních a lásce Kde žijí příběhy. Začni objevovat