Pravda

40 2 0
                                    

Když jsem si všimla páji tak ke mě přistoupil blíž a pohladil Diabla " to je moc krásný kůň" co se mu vlastně stalo? 

Diablo s terkou měli nehodu když jeli na projížďku a kolem nich projel motorkář a diablo se splašil a Terka spadla ze sedla asi tejden ležela v nemoci a potom co přišla k diablovi měla sádru a od ty doby se jí diablo vyhýbal a nenechal se od ní pohladit tak byl svěřen mě aby našel zas sebejistotu a přestal si vyčítat že ublížil tére, tak jsem myslela že ho vezmu na lonž aby našel důvěru ve mě aby sním byla lepší spolupráce ale díky tobě přišlo všechno vniveč.

" Omlouvám se ale viděl jsem Bleska že stojí v boxu a chtěl jsem ho projet ať nemáš tolik práce a máš volnější den." A usmál se na mě a přitom vyhledal mé oči a podíval se mě do nich, v jeho očích bylo něco jako důvěra, ale bylo v jeho očích i něco jiného co nedokáži popsat.

Pohled Páji
Když jsem ji viděl jak stála v boxu Diabla byla tak kouzelná a když si po brukovala písničku ty a já prostě jsem se na ni musel koukat byla tak neodolatelná, v tu dobu jsem si přiznal že Elišku asi miluji a v tu dobu si mě všimla tak jsem k ní přistoupil ale uvědomil si ze ji to nemohu říct jen tak tak jsem zaujmul diablem musel jsem něco říct tak jsem jí řekl jak je diablo krásný a  aby řeč nestála tak jsem se jí zeptal proč tu vůbec je ten diablo  a ona mě řekla že to jen kvůli tomu že schodil Terkou. což Téra byla stejně neskrotna a krásná jak její kůň úplně se k sobě hodili ale mě se líbí víc Eliška než Terka, Eliška byla nesobecká byla ráda když byla u koní tak jí vždycky svítili tak krásně oči štěstím a přitom co jsem se jí koukal do očí tak se mě podívala též do očí, měla tam překvapenost, a šlo na ní vidět jak je šťastná když je u koní chtěl jsem ji držet v náručí a políbit ju ale v tu dobu jsem si uvědomil že na to ještě není ten správný čas tak jsem ji řekl něco v tom smyslu že ji chcu šetřit a ona poděkovala a tak krásně se na mě usmála.

příběh o koních a lásce Kde žijí příběhy. Začni objevovat