rozhodnutí na konci dne

24 0 0
                                    

Ráno jsem vstala šla jsem se převléct do pracovních věcí co mám ke koním, jak jsem přišla do stájí tak jsem viděla Petra jak se stará o Bleska v tu dobu mě polilo štěstí že mám tak krásnýho koně a vedle něho Petra našeho nejkrásnějšího stájníka, přišla jsem k Bleskovi pohladila ho po šíji a pozdravila jsem Petra ten mě to oplatil ale byl nějaký nervózní tak jsem se ho zeptala co se děje že je tak nervózní?

Víš včera když jsi mluvila s Karlem a s Pavlem jsem byl v boxu u Bleska a všechno slyšel a chtěl jsem se zeptat esi si se už rozhodla koho si vybereš ?

Ještě než mě odpovíš chci ti říct že tě miluji už od tý doby co si mě zaměstnala jen jsem se bál to říct skrz to že jsem jen tvůj zaměstnanec ale díky včerejšku jsem si uvědomil že už to dál odkládat nemohu.

Mno ano už jsem se rozhodla hele víš co přijď večer taky do stáje na 19:05 a vše se dozvíte ve správný čas a teď mě prosím omluv musím jít postarat se o koně a o stáje než mě začnou jízdy.
Dala jsem najíst koním a otevřela jsem jim dveře ven na louky ať se můžou jít proběhnout kdy chcou, jen ty co dneska půjdou pod sedlo jsem nechala v boxu.

O pár hodin později 13:45
Šla jsem do stájí připravit koně pro evču, zbynďu aby viděli jak vypadá když je nasedlaný aby si to zkusili sami si sundat sedlo a nasedlaný tak aby to bylo správně.

14:00
Přišli do stáje Evča se Zbynďou až došli ke mě tak jsem je pozdravila oni mě nazpátek a řekla jsem jim tak se pořádně prozkoumejte jak sedí ti sedlo na koni a tedka na druhým koní vám ukážu jak se sedla a budete si to chvilku trenovat a pak půjdeme jezdit, dnešní hodina bude o tom jak se poznat s koněm a naučit se krok a pracovní Klus. Tak prvně si koně vyčistíme než začneme sedlat to už máme hotový tak přejdeme na sedlani prvně patří dečka pod sedlo potom sedlo to upevníme koni tak aby ho to netlačilo a dává se těsně za kohoutek sedlo by mělo krásně padnout na hřbet koně protože máme každý sedlo dělaný na míru koně, jak mu padne tak ho dole na břiše upevníme řemenem aby až budete nasedat aby vám sedlo nesklouzlo dolů. Nasedá se vždycky zleva nikdy ne zprava a třmeny se po nějaký době vyměňují zleva doprava a naopak ať se opracovavaji stejně protože levý se ničí dřív než pravý protože jak se Nasedá zleva tak tím se to rychleji ničí. Tak si to teďka zkoušejte Peťa nám semka přivede dalšího koně ať si to můžete zkoušet oba zároveň aby mohl zůstat ten jeden nasedlany ať to máte před sebou.

14:20 výborně tak už vám to jde tím pádem můžeme jít na jízdárnu a začít trénovat.

Tak Evy ty uz si seděla na koni tak ukaž Zbynďovi jak držet paty a jak správně sedět na koni.
Mno výborně Evy jen dej víc paty dolů jinak máš skvělý sed tak zbynďo teď jsi na řadě ty tak ukaž svůj sed. Dobrý jen dej víc paty dolů a teď si pobídněte holeněmi ať se vám rozejde a obejdeme párkrát jízdárnu a pak přejdem do pracovního klusu Evy ty už víš jak na to tak to ukaž prosím a dej si víc paty dolů.
Výborně Evy tak popiš zbynďovi jak se to dělá ať se to oba dostatečně naučíte. A až to budete umět tak skončíme zachvilu mě začíná hodina s vašima.
Výborně tak teďka sesedněte a odveďte koně do stáje odsedlejte je a vyčistěte u jejich boxu by měli čekat stajnici a kdybyste nevěděli vám poradí nebo když byste dělali něco špatně tak popřípadě opraví, tak se mějte krásně ahojky.

Mezi tím co jsem měla mezeru mezi jizdami tak jsem šla do stáji nachystat koně ať to mají stejný s Evou.

17:00
Začátek hodiny (všechno je stejný jak u Evy a Zbyňka takže to nebudu psát)

19:45
Šla jsem do stáje dřív aby tam nikdo ještě nebyl abych mohla ještě k Bleskovi tak jsem si zalezla do boxu protože jsem slyšela kroky nenápadně jsem vykoukla z boxu a viděla jsem Karla jak se opřel o zeď, o chvíli dyl jsem slyšela další kroky to byl Pavel a začali se spolu bavit.
Karel
Pája

Petr
Taky jsi tak nervózní? Ano jsem až moc celý den jsem ju neviděl a nevím jakou má náladu nevím nic,
Tak to jsme dva mno uvidíme až přijde.

19:05
Slyšela jsem další kroky bylo mě jasný že to je Petr a že se stěma dvouma pozdravil a že bylo dále ticho, tak bylo na čase vyjít ven z boxu že už tu jsme všichni. Otevřu box a vyjdu přitom se na mě otočí 6 páru očí najednou znejistim a pozdravím je. Tak jsme se tu všichni sešli tak teď vám řeknu odpověď jak jsem se rozhodla, a jak jste si všimli tak je tu Petr navíc hnedka řeknu proč, miluji jen jednoho z vás tří a ten jeden se sice vyjádřil jako poslední a o mých citech ani sám neví ale city jsou city a díky tomu že se vyjádřil tak díky tomu jsem se rozhodla jinak kdyby ne tak by mě nezbývalo než si vybrat jinak, a odpověď je......

člověk který tu byl vždycky pro mě když jsem potřebovala a nesnažil se vůbec o to aby mě získal on, odpověď je Petr. Je to kvůli tomu jak jste se vy dva chovali, předtím když jsem byla s vámi, nevěřím tomu že by to bylo jiné, když bych vám dala šanci novou ale Petr se ke mě vždycky choval milé a navíc vím o něm že zvířata má rád a že by se dokázal o ně postarat a mohla bych mu je svěřit bez obav a navíc mé city k němu jsou největší z vás všech, chovali jste se podle mého neslušně a šlo vám jen o to aby jste mě získali. Víte moc dobře že pro mě jsou hlavní zvířata takže se koukám na to jak se o ty zvířata staráte a jak se k nim chováte a jediný kdo mě dokázal přesvědčit je Petr což podle mého je hodně málo protože každý z vás má zkušenosti s koňmi a že zvířaty celkově.

příběh o koních a lásce Kde žijí příběhy. Začni objevovat