Když jsem se ráno probudila slyšela jsem nějaký hluk z venku a nevěděla jsem co to má znamenat a co se venku děje. Tak jsem se tam šla podívat a tam šel Šimon a vedl nějakýho rozdivočenýho koně, tak jsem k nim vyběhla a koukla na toho koně a snažila se ho uklidnit po nějaký době se mě to povedlo tak jsem ho odvedla do boxu a vyzvala jsem Šimona ať mě následuje do kanceláře. (kůň kterýho Šimon přivezl je nahoře)
Když jsme došli do stáje tak jsem se ho zeptala co to jako má být a kdo je ten kůň a kdo je jeho majitel?
Ten kůň je mý sestřenky nikdo neví co se sním stalo je zvláštní nikoho u sebe nesnese vyhledává samotu jak od lidí tak od koní si drží odstup nevíme důvod proč se tak chová prosím pomůžeš mu vrátit se do normálu? Normálně se chová jak každý jiný kůň hodně poslušný reaguje na jakoukoliv pobidnuti ale od jistýho dne se chová nevyzpytatelně a když se k němu někdo přiblíží je jak ďábel nespoutaný všichni se ho už u nás bojí. Dobrá pomohu ti nebo aspoň se o to budu snažit ale nic ti neslibuji mám tu ještě jednoho koně který moji pomoc potřebuje a ještě mám plný chatky na trénink nevím co dělat dřív.. Děkuji a měj se pěkně já se musím vrátit ke mě na statek.
Když Šimon odjel svolal jsem schůzi zaměstnanců a poprosila jsem i Petra esi by přišel potřebovala jsme poradu a schůze byla stanovena za hodinu v sedlovně.O hodinu později
Vítám vás a děkuji že jste přišli jak jste si všimli máme tu nového koně a k tomu koni se nebude nikdo jiný přibližovat než já je nebezpečný a nevyzpytatelny tak jako diablo takže pozor.To je první bod co jsem chtěla probrat tedka druhý..
Jelikož už teď mám málo času tak potřebovala bych vaší pomoc, už to sama nezvládám starat se o diabla a ještě o rodinu králů takže chcu vás poprosit esi by si někdo nevzal rodinu králů na starost. Koukla jsem místnosti jediný kdo něco řekl bylPetr já bych si je klidně mohl vzít na trénování ale asi bych neměl čas sedlat koně a ostatní práce kolem nich.
Dobrá takže stim by se dalo pracovat to by se mohli o to postarat stajnici ne? A přitom všichni kejvli hlavou že to berou.
Teď máme třetí bod
Jelikož se blíží Francie a já tu mám dva koně na starost tak potřebuji zástupce kdo za mě pojede Francii, ten člověk co se přihlásí potřebovala bych do příštího týdne tak ho budu trénovat sama aby to zvládl.
ČTEŠ
příběh o koních a lásce
Adventureje to o dívce co od dětství miluje koně a jednoho dne potká svého vysněného kluka a všechno se zvrhne a bude vše jinak