Pohled Elis:
Když jsme vycházeli z kanceláře rozhledla jsem se esi nekde neuvidím Páju, oddychla jsem si když jsme ho někde neviděla tak jsme ho doprovodila k autu a on mě objal políbil na vlasy a řekl me vždycky me na tobě bude záležet chvílu jsme koukala do blba a přemýšlela jsem co se to právě stalo mezitím už on odjel byla jsem překvapená a přemýšlela jsem co se stalo právě, potom jsem šla od příjezdovy cesty tak jsem šla k loukám a tam me viděl Pája tak šel ke mě a řekl co tu on chtěl? "Chtěl si na příští víkend rezervovat tři koně a tři chatky,, tři? Pro koho?,, Pro něj pro jeho mámu a ségru," aha ale ja je tu nechci hlavně Karla" v jeho očích jsme viděla žárlivost tak jsem k němu přišla objala a řekla neboj nemusíš žárlit nemáš důvod a navíc je všechno už domluveno a dojedou zítra na pátou takže budeš v klidu jasný?! A teď mě omluv jdu s diablem do jízdárny a musím sním cvičit zachvilu dojde Terka aby se podívala jak pokročil tak mě prosím omluv. On tam zůstal a koukal na Mě cejtila jsem jeho pohled v mých zádech ale já jsme musela jit. Když jsme s diablem šli tak před stájí už na mě čekala Terka jak ju spatřil diablo tak mě odmítl jít ale věřil m tak se znovu rozešel řekla jsem tére esi by me donesla uzdečku a sedlo a jeho sedlovou dečku Ona kývla, šla jsem do jeho boxu vyčistila jsem mu srst, kopyta a šli jsme potom na krytou jízdárnu vedle mě šla Terka a povídali jsme si a nevím odkud ale Terka se dozvěděla že má dojet karel tak se mě ptala jak na to reagují, (ona jako jediná ví ze ho ještě pořád miluji ale i tak miluji Páju ze pořád nevím esi po Karlovi dám jinačí vztah.) Teď dost o mě jdem se věnovat Diablovi chcu se ještě dneska projet zítra dojedou oni. Položila sedlo a na hrazení A šla k Diablovi s uzdečkou a zkusila ju mu ji nasadit byl v klidu což bylo znamení že mě důvěřuje Tak jsem zkusila i sedlo a byl úplně hodný tak jsem pomalu nasedla prvně zkusila zátěž že jsme se jen o něj opřela .. byl v klidu a jeho pohled ukazoval tak se neboj a už pojď. Slezla jsem z jeho hřbetu a vyskočila jsme mu do sedla a zkusila mu dát pobídku do kroku poslech obešli jsme pár koleček a až se zahřál dala jsem mu pobídku do klusu, nechala jsem ho chvíli klusat pak jsme přešli zpět do kroku až jsme úplně zastavili a ja jsem sesedla pohladila ho a po placala "ty jsi hodný kluk, nikomu bys dobrovolně neublížil tak zítra zkusíme trénink s Terkou co ty na to?" Když mě slyšela Terka za jásala a přišla ke me a obejmula mě děkuji Elis" neděkuj ještě je brzo můžeš až zítra záleží jak zítra bude reagovat diablo. Když jsme šli do stáje "Terka se mě zeptala esi by mohla se o Diabla postarat", já proč ne, aspoň se mohu jit dřív chystat Bleska, tak jsem ji ho předala a šla k boxu Bleska když tam u boxu stál páji kůň Lorenzo pohladila jsem ho a koukla na Bleska ten už připraveny na vyjížďku tak jsme koukla na Lorenza a pověděla mu kde máš pána?" Když v tom mě byli zakrytý oči a já řekla že je to Pája tak me je odkryl a obejmul když jsme se na něj otočila tak mě políbil, já jsme nevěděla co se děje tak jsme se na něj koukla zvědavě a on řekl že vyhrál v loterii 200 000Kč a že si bude kupovat klisnu na připouštění k Grantovi což je výborná zpráva, gratuluji a už můžem vyjet Blesk už začíná být netrpělivý jo už jedem, vyjeli jsme na projížďku a dali jsme si závod na naše místo, jako vždycky Blesk vyhrál, sesedla jsem otěže jsme nechala Bleskovi kolem krku a sedla si na trávu v tom dojel Pája udělal totéž vy jste ale pomalý (lehce jsem se mu zasmala) Blesk je vážně rychlí už vím proč se jmenuje Blesk a přitom si sedl vedle mě A podíval si mě do očí a zeptal se mě Jak se cítíš ? Když zítra přijede on? Těžko říct Nemohla jsme tomu uvěřit že má tu drzost si sem dojet a ještě tu být víkend tak uvidíme co s toho zítra ukáže." Pojedeme?" Jo asi jo.
ČTEŠ
příběh o koních a lásce
Aventureje to o dívce co od dětství miluje koně a jednoho dne potká svého vysněného kluka a všechno se zvrhne a bude vše jinak