9. Kapitola- Špatný nápad?

19 2 0
                                    

Když se Saw otočil vyskočil na něj Chucky a srazil ho k zemi. Tiffany ho následovala a vytrhla Sawovi z ruky kudlu. Saw sebou škubal a snažil se ze sebe vší silou Chuckyho dostat. Chucky měl ale větší sílu a přimáčkl ho ještě víc k zemi. Pak ho chytil pod krkem a začal ho škrtit. Saw se nejdřív snažil bránit ale pak mu docházely síly. Stačila chvilka a Saw byl mrtvý. Jenže Chuckyho zastavila Tiff.
,,Nech toho už."
,,Co?! Zbláznila ses?! Ne! Zaslouží si to co si zasloužit má!" odsekl Chucky.
V tom povolil ruku a Saw vyklouzl a ve chvíli držel Tiffany a začal škrtit jí. Avšak marně. Tiff napřáhla ruku se sekerkou a Saw byl na dvě půlky. Tiff byla celá pocákaná od krve. Chucky jen zíral...

Annabelle se otočila zády a chtěla odejít, ale já využila příležitosti a rozeběhla se za ní. Rychle jsem napřáhla a chtěla jí vrazit hvězdici do srdce. Annabelle se hbitě otočila a shodila mě na zem. Brahms vylezl, srazil k zemi Annabelle a pomohl mi vstát. Annabelle se zvedla a rozeběhla se proti Brahmsovi. Ten napřáhl ruku s pálkou a praštil Annabelle do hlavy, ta se zapotácela a spadla na zem. Chtěla jsem jí dorazit, ale Brahms mě chytil za ruku a táhnul mě ven z místnosti. Běželi jsme po dlouhé chodbě směrem k Tiff a Chuckymu. Dorazili jsme na místo a oba jsme po tom co jsme zahlédli stuhli.
A takhle jsme tam nějakou tu chvíli všichni čtyři stáli nad rozpůleným Sawem. Tiff se vzpamatovala a otočila se k nám.
,,Já...nechtěla..byl to kamarád..ale..." nedořekla větu a zhluboka vydechla.
Chucky k ní došel a pevným stiskem ji objal. Tiff stekla po tváři slza a opřela si hlavu o Chuckyho rameno.
Bylo mi taky do pláče... udělala jsem pár kroků dozadu na chodbu.
Stála jsem tam opřená o stěnu, rozhlédla se kolem a spatřila Annabelle.
,,Sakra!" zaklela jsem potichu a co nejrychleji jsem se vrátila do místnosti, zavřela dveře a zamkla.
,,Co je?!" zeptal se Chucky.
,,Je tu Annabelle..." dodala jsem.
,,Sejmem tu mrchu! Jednou pro vždy!" zanadával Chucky a chystal se vyjít ven a zabít jí.
Zastavili jsme ho. Annabelle po chvíli vyrazila dveře a vstoupila dovnitř.
Všichni jsme zpozornili a zírali navzájem vražednými pohledy (jak jinak :D ). Čekala jsem co se bude dít, srdce mi bušilo jak o závod a v ruce jsem tiskla hvězdici...

Murder Squad ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat