11. Kapitola- plán B?

10 2 0
                                    

Docházely mi síly, lapala jsem po dechu a nohy už nechtěly poslouchat.
,,Už...nemůžu.." snažila jsem se ze sebe dostat, ale Brahms mě neslyšel a táhnul dál.
Začaly se mi podlamovat kolena, už jsem opravdu nemohla, ale Annabelle nám byla v patách a my museli bleskurychle vypadnout. Vyčerpala jsem svoje poslední síly, zakymácela jsem se a spadla. Brahms zaregistroval můj pád a bezmoc, a tak se ke mě sklonil, rychle mě vzal do náruče a utekl ven.
Ocitli jsme se na zahradě a venku začalo postupně svítat. Ukryli jsme se na chvilku v kůlně. Bezmocně jsem si lehla a snažila se nabrat sil. Zhluboka jsem se nadechla a zas vydechla. Brahms stál přede mnou a jistil dveře. ,,Jsi v pořádku? " zeptal se mě neklidným tónem.
,,Ehm.. jo... jo jsem" odpověděla jsem s lepším pocitem.
Pak jsem vstala, jenže prudce a zamotala se mi hlava a já málem spadla na zem. Naštěstí jsem vyrovnala váhu a nespadla.
,,Co teď? A kde je vůbec Chucky s Tiff?" zeptala jsem se Brahmse.
,,Nemám ponětí a teď mě nech chvíli přemýšlet." řekl a odmlčel se.
Mezitím jsem si prohlídla místnost. Samé nářadí, kusy železa a plechů, provazy...počkat..,,Provazy!" vykřikla jsem. Brahms se otočil a dal si ukazováček před rty a naznačil mi, abych byla ticho.
,,Brahmsi, mám nápad!" řekla jsem potichu a pokračovala: ,,Můžeme vzít provazy a vylézt po nich nahoru na strom, z něho můžeme vypozorovat, kde je Annabelle, jelikož daleko nebude. Hledá nás."
,,To je výborný nápad." pochválil mě a já se radostí z toho, že jsem vymyslela "plán B" ušklíbla.
Pak jsme vzali provazy, běželi k nejbližšímu stromu a vyšplhali na něj. Pak jsem provazy stáhla k sobě a uvázala kolem pasu.
A plán se jaksi vydařil. V dálce jsme spatřili Annabelle s brokovnicí v ruce. Chodila po zahradě a hledala nás.
,,Krucinál! Má zbraň!" zaklela jsem potichu pro sebe.
Když jsem se otočila vedle sebe, Brahms tam nebyl.
Zděsila jsem se a začala ho hledat.
,,Ale ne! Kde jsi?!" bezradně jsem chtěla zařvat ačkoli potichu, aby mě nezaslechla Annabelle. Pak jsem ho viděla za Annabelle, držel větší sekeru a chtěl jí na místě a hned zabít.
Celá vyděšená jsem kašlala na všechno a skočila dolu. Spadla jsem dolu, být v lidském těle, měla bych minimálně 3 zlomeniny. Zvedla jsem se a běžela rychle za nimi. Annabelle se otočila a praštila zbraní Brahmse. Ten upadl na zem a upustil sekeru.
,,Ne!" vykřikla jsem a do očí se mi vyhrkly slzy.
Annabelle na mě namířila zbraň.
,,Ještě krok a je po tobě!" uchechtla se zlostně a neuhýbala podledem na mě.
Zastavila jsem a prosila, aby ho nechala.
,,Jak milé, přesto ubohé." ušklíbla se a nabila zbraň.
,,Je po všem! Konec hry!" nepřestala se šklebit.
Brahms po chvíli vstal, sebral sekeru a seknul Annabelle do nohy. Skácela se a upustila zbraň, jejíž kulka prolítla těsně vedle mojí hlavy a skončila v kmeni stromu. Rozeběhla jsem se za Brahmsem a pevně ho objala. Brahms mě k sobě přitiskl a já svoji hlavu opřela o jeho rameno. Srdce mi bušilo tak rychle, že mi div nevylítlo z hrudi. Brahms mě pohladil po vlasech.
Annabelle chtěla vstát, ale kopla jsem jí do hlavy a znovu si lehla. Pak jsme se přestali objímat a Brahms to konečně chtěl skončit.
Stáli jsme nad ní a hleděli na ní chladnokrevnými pohledy.
Bezmocně se na nás podívala a hmatala po brokovnici. Avšak jsem jí zbraň odkopla dál a neměla šanci nás zabít.
,,Tuhle vraždu si vychutnám." zlostně se Brahms usmál.
Jeho pohled byl dokonalý.
Pak si za námi někdo odkašlal a my se otočili. Byl to Chucky s Tiffany.
,,A co jako my?! Taky si chceme vychutnat tu pomstu!" řekl Chucky.
,,Hej! Já taky!" zamračila se Tiff a loktem ho šťouchla do břicha.
,,No poperte se! " uchechtla jsem se.

Po chvíli jsme nakonec usoudili, že jí budeme mučit. Nejdřív jsme jí škrtili, pak jí bodali následně postupně usekávali končetiny a nakonec hlavu.
Všichni jsme si to užívali a její tělo zabalili do pytle a hodili do blízké řeky.
,,Je po všem?" zeptala jsem se hromadně.
,,Nemyslím si, ta mrcha se někdy zase vrátí. Je to učiněný zlo a prokletí. Je všude." klesl Chucky hlasem.
,,Měli bychom odtud vypadnout. " usoudila Tiff.
Brahms se na ni vyčítavě podíval, přeci to byl jeho dům, který mu jako jediný zůstal. Chápala jsem ho.
,,Nemůžeme, je to jeho poslední památka a pozůstatek. Nejde jen tak odejít." zastala jsem se Brahmse.
,,Je to fucking prokletej barák, jako my! Musíme vypadnout! Ta svině se vrátí, vrátí se všichni!" vylítnul na nás Chucky.
Tiff ho chytla za ruku a tím ho uklidnila.
,,Jasný, chápu. Ale ona se objeví všude. Je to prokletá mrcha. Bude všude. Najde si nás kdekoli." stála jsem si za svým.
,,Fajn!" odsekl Chucky.

Měla jsem zvláštní pocit, jakoby nám tu Annabelle něco zanechala...

Čaukyyy! ^^
Tak co myslíte, že bude dál? /:)
Již brzy se to dozvíte ;)
Tak zatím čusíík :3

Murder Squad ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat