Part-8

3.9K 411 29
                                    

Chanyeol မိမိထင္ထားသလို ပါးျပင္ေပၚသို႔ လက္ဝါးတစ္ခ်က္ က်ေရာက္မလာသျဖင့္ မ်က္လံုးမ်ားကိုဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူမ၏လက္ကို လက္ေကာက္ဝတ္ေနရာမွ ဖမ္းဆုပ္ထားေသာ Wu Yifan ...

" ဒါဘာလုပ္ေနတာလဲ "

Wu Yifan ၏မ်က္ႏွာသည္ ခက္ထန္လြန္းမက ခက္ထန္ေနသည္။ေဒါသအရိပ္အေယာင္မ်ားပါ ေရာယွက္ေနကာ ခါတိုင္းထက္ပင္ ေၾကာက္စရာေကာင္းလြန္းေနသည္။

" ေအာ္ Yifan ျပန္ေရာက္ၿပီလား ...ဒီမွာေလ ... ဒီအဆင့္အတန္းမရွိတဲ့ေကာင္က အေမ့လက္ကိုလာသုတ္ေပးေနလို႔ ... သူ႔လိုအဆင့္အတန္းနဲ႔အေမ့လက္ကိုလာထိရဲတာအံ့ပါ့ ... ဒါနဲ႔မင္းသူ႔ကိုတကယ္ခ်စ္လို႔ယူထားတာလား ... မဟုတ္ဘူးမလား ... ငါ့သားကဒီလိုအဆင့္အတန္းမရွိတဲ့ေကာင္မ်ိဳးကိုခ်စ္လို႔ယူထားတာေတာ့ ဟုတ္မွာမဟုတ္ဘူး ... ဟုတ္တယ္မလား Yifan ... "

Wu Yifan သူ႔လက္ထဲမွ သူ႔အေမလက္ကို ခုထိမလႊတ္ေပးေသး။

Wu Yifan အေမ၏ စကားမ်ားေၾကာင့္ Chanyeol ေခါင္းသာငံု႔ထားမိသည္။သူမေျပာတာအကုန္မွန္သည္။သူလိုလူတစ္ေယာက္က ဟိုးအျမင့္ႀကီးမွာရွိေနသည့္ Wu Yifan နဲ႔မထိုက္တန္။ထို႔ျပင္ယခုသူ႔ေၾကာင့္ သူတို႔သားအမိ ျပႆနာျဖစ္ရေတာ့မည္။

" အေမ ... ဟုတ္လား ... အေမဆိုတဲ့စကား ခင္ဗ်ားပါးစပ္ကေျပာထြက္ေသးတယ္လား ... ခင္ဗ်ားဟာအေမလို႔အေခၚခံဖို႔ထိုက္တန္လို႔လား ... အေဖ့ကိုသစၥာေဖာက္တဲ့ခင္ဗ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကအေမလို႔ေခၚရမတဲ့လား "

Wu Yifan အံႀကိတ္ကာေျပာၿပီးမွ သူ႔အေမ၏လက္မ်ားကို ဆုပ္ကိုင္ထားရာမွ လႊတ္ေပးလိုက္သည္။

" ၿပီးေတာ့ ခင္ဗ်ားကၽြန္ေတာ္နဲ႔လက္ထပ္ထားတဲ့လူကိုဘာမွေဝဖန္စရာမလိုဘူး ... ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကိုခ်စ္လို႔ယူထားတာျဖစ္ျဖစ္ မခ်စ္ပဲယူထားတာျဖစ္ျဖစ္ ခင္ဗ်ားနဲ႔မဆိုင္ဘူး ... ဒါေပမဲ့အတိအက်ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကိုခ်စ္လို႔ယူထားတာ ... အဲ့အတြက္သူဟာဘာႀကီးပဲျဖစ္ေနျဖစ္ေန ကၽြန္ေတာ့္အတြက္အေရးမပါဘူး ... "

Chanyeol မ်က္လံုးမ်ားဝိုင္းစက္သြားရသည္။ခု Wu Yifan ကသူ႔ကိုခ်စ္လို႔ယူထားတာဟုေျပာသည္။မဟုတ္မွန္းသိေနတာေတာင္ ...
ဒီအတိုင္းၿပီးၿပီးေရာေျပာလိုက္မွန္းသိေနတာေတာင္ ...
ေပ်ာ္ရႊင္မိသည့္ သူသည္ တကယ္ကိုအ႐ူးရင့္ေနေလၿပီ။

Unexpectedly(Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora