Začlenenie

237 16 0
                                    

Monikin pohľad

Keď som fajčila niekto sa za mojím chrbtom ozval. Myklo ma lebo som nikoho nečakala. Otočila som sa a bol tam Marek. Chvíľu sme sa rozprávali. Keď sa ma opýtal na moje meno. Neodolala som a musela som povedať aj to jeho. Pozrel sa na mňa naoko urazene že sa nemohol predstaviť sám. Podala som mu ruku a popri tom som zopakovala svoje meno a spýtala sa na to jeho. Popritom som sa musela zasmiať. Bol taký roztomilí a bolo na ňom vidieť, že je milo prekvapený a trošku sa začervenal. Bol nádherný keď sa červenal.

"Prečo ste prišli skôr?" Vyzvedala som.

"Protože nám řekli, že tady budou hezký holky." Zasmial sa a pozrel na mňa. Potiahla som si z cigarety a zahasila ju.

"Ale teraz vážne. Prečo ste prišli skôr?" Opýtala som sa znova a čakala na teraz už normálnu odpoveď.

"Ani nevím. Mně jenom volali že o pár minút budou před mím domem." Milo sa usmial a poškrabal na zátylku hlavy.

"Idem dnu je tu celkom zima." povedala som a bez počkania na jeho odpoveď som sa zdvihla a išla som do vnútra. Tému prečo prišli skôr, som v momente ukončila. Cestou pri moju izbu sme sa ešte rozprávali.

Po niekoľkých minútach som prišla na izbu za Nelou. "Hadaj kto sa sním rozprával!" zasmiala som sa celá nadšená. "A mimochodom je v jedálni a máme ísť dole. Prídu všetci ideš?"

"Kto asi keď ja som ani z izby neodišla." Mrmlala si popod nos a potom sa na mňa pozrela. Keď si uvedomila zvyšok mojich slov, vyskočila z postele a utekala k veciam. Spoločne sme si vybrali oblečenie a išli do jedálne. '🎶🎵   Tomáško je práve na ceste a preto volá ti, no tak zdvihni to. Čo? Nezdvihaš?! Tomáško sa práve urazil. A teraz zruší to. No tak zdvihni to! Tomáško je práve na ces...🎼' začal mi zvoniť mobil. Toto vyzvánanie si dal nahrať môj najlepší kamarát Tomáš, od kamaráta speváka aby som vedela že volá on. Vždy ma to pobavilo.

" Čo chceš" zasmiala som sa do telefónu hneď po zdvihnutí.

"Čo chcem? Au to bolelo..." Povedal naoko urazene...

Po niekoľkých minútach sme dovolali a dohodli že sa stretneme. Príde ma ešte dneska večer pozrieť. Po telefonáte som vošla do jedálne. Nela sa rozprávala s Petrom, Petom, Danom a Vadimom. Honza bol s Jirkou a Adamom a Maťom a Marek tu, nebol.. Išla som za Nelou a povedala som jej že sa idem prejsť.

"Áno pohode" takmer bez záujmu odpovedala a ja som mohla odísť. Vonku už bola tma tak som sa rozhodla že ostanem iba v okolí chaty. Chvíľu som sa prechádzala a potom som si sadla na lavičku pred vchodom. Zapálila som si cigaretu a začala premýšľať. Z premýšľania ma vytrhol už známy hlas. "Monika! Pomôž mi!" Rýchlo som vyskočila na nohy a utekala za Marekovým hlasom..

✔Spoznanie, laska a sklamanie✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon