Šla som na izbu strihať video. Za dobu čo som na chate som sa rozhodla že pre Marka a všeobecne pre chalanov urobím video. Na chate sú kamery ktorých záznamy sa nám nahrávajú do počítača. Rozmiestnila som to koli prankom ktoré som chcela robiť na Nel.
"Nel? Poď sem prosím ťa." Nemohla som odolať a ukázala jej jeden záber z vonku. "Už som aj zabudla že vzadu sú kamery" znova som sa uchechtla a sledovala záznam z chystania prenku. Chalani tam pekne popadali a rozotreli celý kečup, ktorý v tej tme vyzeral ako presná napodobenina krvy. "To sú blázni." Skonštatovala a snažila sa nesmiať."Nechceme natočiť niake video keď mám ešte čas?" Opitala som sa s malou dušičkou.
"Aj máš niaky plán?" Šibalsky sa usmiala a pozrela sa na mňa.
"Chcela by som best friends tag. Ešte sme to netočili a to som na YT už viac ako rok." Dala som na ňu psie oči, pretože sa tomuto tagu dlho vyhýbala.
"Fajn.." odfukla si a pretočila očami.
Nastavila som kamery, svetlá a všetky potrebné veci a mohli sme ísť točiť.
"Ahojte! Moje meno je Mona a ako ste si mohli všimnúť som tu spolu śśśśś.." natahovala som písmenko 's' aby som tomu dodala napetu atmosféru, čo sa mi moc nepodarilo pretože sme sa obidve rozosmiali. "Nél! Ahojté" pozdravila sa a zasmiala sa so mnou..
Už sme boli na konci videa a dávali nás pozdrav "Lúči sa s vami Mona" "a Nel" obe sme sa rozlúčili a jednohlasne sme pokračovali "a pís out.." niekto obrovskou rýchlosťou otvoril dvere a prerušil nás video. Keď nás uvidel pred kamerami zastavil a začal koktat. "A-a-hojt-te. P-prepáč-čte nechce-nechcel s-som" Nel sa začala smiať a ja som sa vystrašene pozerala na Adama vo dverách. Išiel zavrieť dvere keď som na neho skríkla. "Počkaj!" Stíšila som hlasitosť a začala znova. "Počkaj prosím ťa. Nechcem aby to niekto vedel.." ukázala som na kameru. "Ale proč?" "Dotočíme pozdrav a všetko ti vysvetlím.."Išla som s Adamom von aby som mu všetko vysvetlila. "No.." začala som svoje vysvetľovanie. "Nie som až taká známa a nechodím na žiadne akcie. Nemám sponzora a YouTubom si nezarabam. Moje videá nie sú spenažnené.." upriamila som pohľad na moje ruky ktoré som mala položené na nohách (ktoré som mala v tureckom sede na lavičke pred chatou) a pokračovala som. "A nechcela som aby ste to vedeli lebo s YTubom končím.." snažila som sa zatlačiť slzy ktoré sa mi ryli von..
"Proč končiš když je vidno že to miluješ?" Nechápavo sa má opýtal.
"Kvôli tebe, Markovi, Jirkovi.." bolo vidno že ma nechápal.
"Kůli nám? Asi nechápu."
"No.. 26.6.2014 som sa dostala k vám všetkým čo ste tu, plus 2dalšim. Postupne som si kúpila vaše náramky a sľúbila si, že sa s vami osobné spoznám." Neposlušné slza mi stiekla po tvári.
"Začala som točiť na Youtube aby som bola na akciách kde aj vy. No keď som mala asi 10 000 odberateľov, spoznala som sa s jedným fanúšikom. Povedal mi, že mal rovnaký nápad ako ja a zamiloval sa do mňa. Keď som sa snim stretla prvy krát padol mi do oka a začali sme sa stretávať pravidelne a neskôr sme spolu začali chodiť. O týždeň na to mi volali z nemo-mocnice." Pri slove nemocnica som zvlikla a slzy sa mi začali kotulat po tvary. Adam si sadol bližšie ku mne a jednu ruku dal okolo môjho pása a druhou ma chytil za ruku. Trošku som sa upokojila a pokračovala som. "Keď som za ním prišla bol v hroznom stave a sestričky mi povedali že neprežije noc. Prišla som za ním. Bol bledý zoslabnutý.. Zomieral.. Povedal mi že bol zaslepeny mnou kym ma nepoznal. Poprosil ma, aby som stým skončila ak to robím kvôli vám." Neudržala som slzi a pustila som vodopád sĺz. Jemne ma objal a sadol si ešte bližšie ku mne. Hlavu som zatvorila do jeho vypracovanej hrude a on mi položil tu jeho na vlasy..
"Je mi to líto. Ale nemyslím jsi že bys mněla skončit." Ako náhle to povedal za nami von prišiel Marko. "Tady ste. Bál jsem se o vás co tady deláte?"Vidrailov pohľad
Utikal jsem za Monou. Chtel jsem si s ní promluvit. Šel jsem zaklopat, když jsem slišel jak.. ..točí video? Chvíli jsem poslouchal a pak sjem omilem otevřel dveře a vletěl dnu. Stál jsem jak omámený. .....Presunieme sa už von kde sa rozprávali ☺..
Bila ke mně úplne otevřená. Bilo mi jí moc líto, i když jsem vědel že jí nemohu pomoct. Objal jsem jí a vyslechl si úplne všechno. Když úplne domluvila, přitáh jse si jí a objal jí ješte silnejc. Zabořila mi hlavu do hrude. Byla roztomilá i když plakala. "Je mi to líto. Ale nemyslím jsi že bys mněla skončit." Pošeptal jsem a jedna slza vyběhla i mně.. No zmyzela hnedka, jak za nami přišel Marko..
Tak dúfam že sa vám táto časť páčila tak ako mne 😍
KAMU SEDANG MEMBACA
✔Spoznanie, laska a sklamanie✔
Fiksi PenggemarPríbeh o Monike ktorá išla so svojou kamarátkou Nelou na chatu kde mala prísť skupinka teenegerov. Baby zistili že to boli ich vzory z celého česka a slovenska. Monika si sadne s Marekom takzvaným Marwexom. Ako ich príbeh skončí sa dozviete na konci...