Ospravedlňujem sa že som tak dlho nepridala žiadny časť, ale mala som pokazený telefón a na notebooku ma písať nebaví. Dúfam že mi to prepáčite :) Užívajte ďalšiu časť
Rozprávali sme sa asi pol hodinku keď mi začala byť zima. „Pojdme dovnitř. Je ti chladno.“ „Ďakujem“ usmiala som sa na neho a spoločne sme prešli do jedálne. „Moniká! Konečne!“ prišla za mnou opitá Nela a za ňou ustráchaný Vadim. „Prosím tě ja potřebuju pomoc. Koukej na ní!“ povedal smutným hlasom. Prišlo mi ho ľúto, tak som povedala že sa o ňu postarám. „Vadime, ja ju vezmem do izby a ostanem tam s ňou. Keby niečo som hore. Pravdepodobne budem spať“ usmiala som sa a zobrala Nel hore. „Ale ja nechcem ísť spať.“ Namietala. „Potom sa vrátime iba na 10minút musíš zaspať.“ Snažila som sa ju oklamať a to mi aj vyšlo. Keď konečne zaspala, sadla som si započitač, dala som si sluchadlá a pustila sa do strihania videa pre Marka. Strihala som asi 2hodiny keď som konečne mala hotovo. Zajtra bude treba dorobiť iba záznamy zo zajtrajška. Rozhodla som sa, že pôjdem ešte dole. Hudba bola hlasná, ale ostal tam iba opitý Honza, Jirka a Marko. Marko bol v hroznom stave, preto som sa rozhodla že s ním pôjdem na izbu. Na izbe som mu pomohla prezliecť sa a uložila som ho do postele. „Ale. Zůstaň tu se mnou. Prosím tě.“ „Prídem. Sľubujem.“ Odpovedala som mu a išla som dole. „Honza, Jirka spať. Hneď.“ Spustila som hneď ako som prišla dole. Obaja sa na mňa pozreli tipom nekaz nám zábavu, ale keď sa Jirka vyzvracal do misky, pochopili že je čas ísť spať. Odviedla som ich hore a tiež im pomohla prezliecť sa. Keď boli všetci vo svojich posteliach, šla som skontrolovať Nel a išla som za Markom. Dala som sa do spodného prádla a ľahla som si k nemu. Trošku sa pomrvil a rukou si ma potiahol bližšie k nemu. Ľahla som si na jeho hruď a zaspala som.
Marekov pohľad
Zobudil jsem se ve své posteli. Byl jsem převlečený a vedle mně bila Mona. Usmál jsem se a vstal z postele. Šel jsem dolů do kuchyně, kde byl i Daniel. „Ty vole, tady je bordel.“ Okomentoval jsem situaci a sedl si na stoličku. „Co děláš?“ zeptal jsem se. „Vývar. Je dobrý na opicu.“ Přetrel jsi oči a krapet se houpal při krájení zemáku. „Seš opilej?“ zasmál jsem se na co jse on otočil. „Bol som. Keď som to začal robiť. Aj keď neviem kedy to asi bolo“ brutálne se zasmál a pokračoval. „A to čo vlastne robím som zistil, až keď som si odomkol mobil. Bol tam recept.“ „Choď si ľahnúť zavolám ťa keď to bude.“ Ze dveří jse ozvala Mona. Oboma trhlo. Daniel se jenom usmál a odešel pryč. Já sem se na ní kouknul a kývnul že tady zustavám. Jenom se usmála a začli jse mluvit.
BINABASA MO ANG
✔Spoznanie, laska a sklamanie✔
FanfictionPríbeh o Monike ktorá išla so svojou kamarátkou Nelou na chatu kde mala prísť skupinka teenegerov. Baby zistili že to boli ich vzory z celého česka a slovenska. Monika si sadne s Marekom takzvaným Marwexom. Ako ich príbeh skončí sa dozviete na konci...