Monikyn pohľad
Prišli sme dole do jedálne. Za tých pár hodín čo sme boli hore to tu pekne pripravili. Stoli boli po bokoch stien aby sa dalo tancovať. Na stoloch boly poháre na víno, na wisky a štampŕliky. "Naleju ti víno nebo chceš něco tvrdýho?" Opítal sa ma Marko. "Víno dakujem." Povedala som a šla som do kuchyne po servítky. Prišla som za Markom, ktorý práve nalieval červené víno do pohárov. Keď skončil obviazala som flašku servítkou. Zobrala som si vinko do ruky a pozrela sa na Marka. "Nazdravie" usmiala som sa a zdvihla som pohár. "Na tvé" povedal a úsmev mi opetoval. Potom som sa pozrela na ostatných s povedala hlasnejšie. "Na zdravie! Samozrejme na vaše svoje si kurviť nebudem." Všetci sme sa zasmiali a ja som pokračovala. "Na Martina, ktorý zvládol výzvu a schudol. Na Daniela a Peťa, ktorý si našli úžastné priateľky. Na naše staré Prasiatko ktoré začalo odznova. Na Vadima, ktorý mi balí kamarátku." Zasmiala som sa a pozrela sa na Nel. Všetci v miestnosti sa pousmiali a bolo vidno, že sa im takýto prípitok páči. "Na Jirku, ktorý sa vždy usmieva, na Honzu, ktorý vie udržať tajomstvo." Otočila som sa na Mareka a tichším hlasom som pokračovala. "Na teba, pretože si nepredvídatelní, pretože si v tvojom veku dokázal toto všetko. Na teba, lebo mi celý čas na tejto chate skrajšluješ." Usmiala som sa a dala mu pusu na líce. Otočika som sa naspeť k ostatným a chcela povedať nazdravie, ale prerušil ma Honza. "Na tebe, Mona, na tvoje tajemstvý a težkej život tvýho kamaráda." Z oka mi vyliezla malá slzička a na tváry sa mi objavil úprimný úsmev. "Na tvůj úsměv" pokračoval Jirka. Na to sme si spoločne štrngli a napili sa. Prešla asi hodinka, keď som si všimla že tu nebol Martin. "Idem sa vyvetrať" zakričala som Markovi do ucha, aby ma cez tú hudbu počul. Prikívol hlavou na súhlas. Vyšla som von a uvidela som Martina sediaceho na lavičke. "Máš tu voľne?" Usmiala som sa a prisadla som si.Tákže už bude len pár kapitolý a bude koniec..
Prepáčte že je táto kradšia ale písala som ju v škole.. :D
ESTÁS LEYENDO
✔Spoznanie, laska a sklamanie✔
FanficPríbeh o Monike ktorá išla so svojou kamarátkou Nelou na chatu kde mala prísť skupinka teenegerov. Baby zistili že to boli ich vzory z celého česka a slovenska. Monika si sadne s Marekom takzvaným Marwexom. Ako ich príbeh skončí sa dozviete na konci...