Úvod

563 22 0
                                    

"Drahý denníček. Konečne sa mi podarilo vybaviť si chatu s Nelou. Samozrejme že rodičia si myslia že budeme s bratom v Košiciach. On tam bude, ale mi nie... Pretože, ideme oslavovať!" Dopísala som si do denníka a zavolala kamarátke. Povedala som jej nech si zbalí veci, pretože sa mi podarila vybaviť chata. Dohodli sme sa že sa stretneme o 11:15 pred jej vchodom. Samozrejme obidve sme meškali. Keď sme sa stretli, obe sme šli nakúpiť a zavolali sme si taxík, ktorý nas odviedol do Bojníc. Na chate sme si vybalili veci a išli si navariť. Počas varenia sa na nami zastavil bratov kamarát Maťo. "Ahojte baby! Ste tu? Rátam že áno! Tak doniesol som vám nejaký nákup. Dúfam že budete spokojné. A prepáčte ale nebudete tu samé. Zajtra večer nám prídu niaky teenegery majú tu oslavu. Tak keby bol niaky problém volajte. Musím ísť ahojte!" Dal nám do chodby veci a utekal preč. Iba sme sa zasmiali nad jeho rýchlosťou a začali preberať ľudí čo majú prísť.

"Mňam Monika! Je to super" s plnou pusou preniesla Nela.

"Ďakujem" hrdo som sa pomrvila na stoličke v jedálni a zasmiala sa. "Tak čo ideme robiť teraz?" Zamyslela som sa a čakala na odpoveď.

"Ideme oslavovať! Zajtra budeme riešiť upratovanie. Dnes sa ideme zabávať!" Zdvihla pohár vína a slavnostne preniesla ako sa v minulosti robilo na hostinách.

Marekov pohľad

"Hovorili mi že na to nemám, dnes chcú byť súčasťou môjho mena, neviem kedy nastala tá zmena, keď serem také isté hovno ako som sral, vč..." zdihnul jsem telefon. Volal mi znova Petr.

"Ja ťe zabiju ty prase! Nevolej mi furt! Vždyť jsem na ceste ty vole!" Byl jsem naštvanej. Pořád mi volal. Nejdřív mi řekne že odchádzame o den dřív a pak mi nedá pokoj že kde jsem. On má asi pocit, že se dokážu zbalit za půl hoďky. Omyl. Dneska jdeme na chatu na Slovensko kde budem oslavovat Jirkovi narozeniny.

"A už prišiel! Beem! Pozdrav do videa!" Hned když jsem otevřel dveře do auta, tak mi Daniel napchal kameru do obličeje.

"Dej mi pokoj" odvrk jsem a sadnul si do auta. "Vzbudte mne když tam budem" naštvane jsem řekl a dal si do uší sluchadlá. Začla mi hrát hudba a ja jsem se pomali ponořil do ríše snou.

Na fotke je Monika (hnedovláska) a Nela (blondínka)
Tu je taký úvod aby ste boli v obraze čo sa bude ďalej diať :) dúfam že sa vám bude príbeh páčiť

✔Spoznanie, laska a sklamanie✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu