Przedstawienie postaci, bo czemu by nie c:

3.6K 75 9
                                    

Shuzo

Jest to siedemnastolatek pochodzący z serca Japonii - Tokio

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jest to siedemnastolatek pochodzący z serca Japonii - Tokio. Shuzo uczęszczał do prywatnej szkoły dla chłopców, gdzie uczył się śpiewu oraz gry na pianinie. Jest jedynakiem i miał matkę, która nazywała się Megumi oraz ojca, Takashiego. Jego rodzice zostali brutalnie zamordowani przez jego Pana, który w ten sam dzień wziął go na swoją własność.

Shuzo jest nastolatkiem o dość niecodziennej urodzie. Jego białe włosy są średniej długości, choć tył ma dłuższy zza ramiona zaś przód sięga brody. Jest również posiadaczem złotych tęczówek, w którym można zobaczyć zwykle przerażenie lub niepokój. Na jego lewym pośladku znajduje się blizna, a raczej znamię, które uświadamia wszystkich do kogo należy. Ma jedynie metr siedemdziesiąt cztery, a waży trochę za mało. Jego ciało jest szczupłe i zadbane z licznymi pieprzykami na ciele oraz gładkie bez żadnego włoska.

Siedemnastolatek nie lubi o sobie mówić. Woli milczeć, co robi nie za często, kiedy jest przy swoim Panie. Lubi kwiaty oraz dobre książki, które pozwalają mu przyswoić wiedzę, ponieważ nie uczęszcza do szkoły.

Eiji

Eiji ma trzydzieści jeden lat, który skrywa wiele tajemnic

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eiji ma trzydzieści jeden lat, który skrywa wiele tajemnic. Jest szefem swojej firmy {yakuza}, więc często pracuje w domu, żeby być przy swojej zabawce. Jest jedynakiem, a rodzice nie żyją, gdyż zostali zamordowani przez wrogą mafię.

Mężczyzna ma dość surowe rysy twarzy, a czarne tęczówki wiercą człowiekowi dziurę w brzuchu. Tego samego koloru włosy są ścięte krótko, jednakże tył swobodnie łaskocze kark. Na lewym przedramieniu widnieje tatuaż przedstawiający ostrze wokół którego zaplątany jest wąż, co jest symbolem jego grupy. Eiji miedzy prawie dwa metry, a dokładnie metr i dziewięćdziesiąt sześć cm. Jego ciało zdobią liczne blizny po atakach czy walkach, chociaż ciało mężczyzny wygląda dalej bardzo dobrze, zaś mięśnie wyraźnie zaznaczone.

Eiji to sadysta, który uwielbia znęcać się nad swoją ofiarą. Lubi wiele urozmaiceń. Nienawidzi spóźnień oraz nieposłuszeństwa, za co często karze swoją zdobycz. Jest stanowczym mężczyzną, który nie pozwala sobie wejść na głowę.

Ichiro

Ichiro jest najlepszym przyjacielem Eiji'ego jednocześnie największym wrogiem w biznesie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ichiro jest najlepszym przyjacielem Eiji'ego jednocześnie największym wrogiem w biznesie. Mimo tego dogadują się bardzo dobrze  i zdradzają sobie najokrutniejszą prawdę. Lubi dziewczyny, jak i chłopców, dlatego nie gardzi żadnymi "zabawkami". Jest zwany jako bóg seksu, co jest prawdą. Codziennie można go spotkać w klubie lub nawet na orgii, zabawiając się z kilkoma pociechami. 

Na brzuchu ma podłużną bliznę od noża, którą zrobił mu Eiji oraz naznaczenie na piersi tajemniczego pana T.. Jak samo naznaczenie wskazuje, że Ichiro kiedyś był niewolnikiem pana T. Jedynie on oraz Eiji znają prawdę, a wszystkim zostawia to w tajemnicy. Mimo plotek, Ichiro jest łagodny i rzadko kiedy krzywdzi swoje zabawki.

____

To na razie tyle ~^^

Niedługo pojawi się kolejny rozdział, będę wdzięczny za komentarze .///.

You are my prey ❀Where stories live. Discover now