Nazlı'nın Ağzından:
Telefondaki ses Savaşa değil de bir kadına ait oluyor!
"Alo?"
Diyor cırtlak bir ses. Tırnaklarımı kemirirken telefona cevap veriyorum.
"Sevgilimle görüşecektim canım ben, Savaşla."
"Savaş şu an duşta."
"Ta-tamam. Sen kimsin peki?"
"Melisa ben."
Melisa olacak sürtük telefonu suratıma kapanıyor. Gözyaşlarımı silip sinirle ayağımı yere vuruyorum.
"Göstereceğim ben sana Savaş! Bu,bardağı taşıran son noktaydı."
Selin patırtıma uyanıyor. Düşünün. Selin uyanıyor. Ya bi kere Selin vücudunun her yerine çalar saat yerleştirilmiş olmasına rağmen yine de uyanmamış olan kız benim patırtıma uyanıyor.
"Noluyo ya?"
Gözlerini ovuşturarak doğruluyor. Herşeyi anlatıyorum. Gözlerini kocaman açıyor.
"Oha kızım! Saat kaç?"
"2"
Gözlerini deviriyor. Tam geri yatacakken telefonu çalıyor.
"Kim aradı?"
"Ali."
"Ne diyormuş?"
"Yarın konuşmamız lazım diyor. Kabul ettim."
"Ciddi misin? Ya çok iyi oldu. En iyisi siz barışın, ben bi daha Savaşı asla affetmem çünkü. Hatta bana yeni sevgili bul."
"Saçmalama. Neyse hadi yatalım."
Başımı sallıyorum ve uyuyoruz.
Ertesi sabah - Selin'in Ağzından:
Sabah uyanıyorum. Yatakta oturur pozisyonunu alıp telefondan saate bakıyorum.
11.00 mı?? Benim saat 12 de gitmem lazım! Yataktan bi hızla fırlayıp kısa bir duş alıp çıkıyorum. Siyah mini etek giyip üstüne su yeşili büstiyer giyiyorum. Su yeşili orta boyutta çantama cüzdan, telefon, sigara, çakmak ve yedek toka atıp siyah topuklu ayakkabılarımı giyiyorum.
Saçlarımı tarayıp şekil veriyorum. Yoğun bir göz makyajı yapıp oldukça açık renk bi ruj sürüyorum. Hafif kapatıcı sürüp aşağı iniyorum. Nazlı kahvaltı için son dokunuşları yapıyor.
Hemen kahvaltıya oturup birkaç bisey atıştırıyorum. Nazıyla vedalaşıp evden çıkıyorum. Kırmızı renkli beyaz çizgileri olan mini cooper a binip Ali ile buluşacağım kafeye geliyorum.
İçeri giriyorum. Ali siyah gömlek ve siyah pantolon giymiş. Of çok yakışıklı.
Beni görünce ayağa kalkıyor. Tam sarılacakken engel oluyorum.
"Hoşgeldin. Geldiğin için teşekkür ederim."
Cevap vermeyip oturuyorum. Garsondan birer kahve istiyoruz. Ali konuya giriyor.
"Bak Selin. Belki sen çoktan AlSeli unuttun,sildin. Olayı anlatıyorum. Ben şimdi lavabodan çıktım, yanıma Elif geldi. Bize bi şans verebilir misin Selinden ayrıl falan filan dedi. Saçmalama falan diye baya saydırdım. O sürtük herşeyi ayarlamış. Senin beni merak edip geleceğini zamanlamasını, herşeyi. Hatta seni uzaktan gördü, birazdan olmayacak sevgilin de geldi dedi ben saçmaladığını düşündüm. Tam yanına gelecekken dudağıma yapıştı. Hemen itmeye çalıştım ama sen olayı çoktan görmüştün. Bak eğer inanmıyorsan kamera kayıtlarına falan bakabil---"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK
Teen FictionBirisi koca gözlü, çalışkan,okuyan, kendi halinde bir kız. Birisi maviş, sarışın, yakışıklı bir iş adamı. Kızın gönlünde başkası var, adam aşka inanmıyor. Zoraki evlilik ile başlayan tutkulu bir aşk hikayesi. Zoraki evlilikten doğan bir aşk hikayes...