14. Bölüm : İddialar ve Sürpriz Kardeş

284 12 7
                                    

ALİ

Derinin burada ne işi vardı? Bu arada Derin benim kız kardeşim. Benden 3 yaş küçük yani 23 yaşında.

5 senedir Almanyada okuyordu. Onu çok özlemişim. Gözlerimi kocaman açıp ona koştum ve sarıldım. Aramızda çok yaş farkı olmadığı için bana Ali veya Mavi diyordu.

Onla sarılma ve selamlaşma faslı bitince bana kıskançlıkla bakan Selin dönüp sırıttım.

"Aşkım bu kardeşim Derin. Derin bu da eşim Selin."

"Memnun oldum. Mavi ya kusura bakma gelemedim düğüne. Zaten çok acil olmuş, ben zorla evleneceğini düşünmüştüm. O yüzden gelmeyecektim son anda haberim oldu."

"Sorun değil fındık."

Selin de Derin ile sarılınca akvaryum gezisini iptal edip arabaya bindik. Derinin otelinden eşyalarını alıp bizim otele taşıdık.

"Derin, sen neden Almanyada değil Dubai desin?"

"Ya ben İstanbula gidecektim, sizi çok özledim. Ama burayı gezmek istiyordum, arkadaşım da buradaydı. Geleyim dedim 2-3 günlüğüne. Dün geldim."

"Hım, peki güzellik."

Derin gülümseyip odasına çıktı. Biz de Selinle odamıza geçtik. Selin kendini yatağa atıp doğruldu. Dolabımdan rahat bi bluz ve eşofman alıp tişörtümü çıkardım.

Selin eliyle gözünü kapatınca sırıttım.

"Aa aşkım, neden utanıyorsun ki? Hiç görmediğin şey mi?"

"Olsun, daha yeni evliyiz, alışamadım. Banyoda değiştir hadi."

Başımla onaylayıp banyoya geçtim. Kıyafetlerimi giyip saçımı düzelttim ve Selin'in yanına döndüm.

"Güzelim, yoruldum ben. Uyuyalım mı biraz?"

"Olur canım."

Seline sarılıp gözlerimi kapattım.

SELİN

Gözlerimi açtığımda saat 16.00 dı. İki saat uyumuşuz demek. Yanıma baktığımda masumca uyuyan Ali'yi gördüm. O kadar ponçik ki..

Onu öperek uyandırdım. Gözlerini açınca gülümsedi. Elini alnına koyup hafif yukarı çıktı ve alnımdan öptü. Gülümserken gözlerimi kapattım.

"Mavi ya, seni çok seviyorum ben."

"Ben de seni Gamzelim, ben de seni."

Yatakta doğrulup aklıma gelen soruyu sordum.

"Aşkım, Derin neredeydi ki? Anlamadım ben. Hem sen neden bana Derinden bahsetmedin?"

"Derin Almanyada uluslararası ilişkiler bölümü okuyordu. Tam burslu kazanınca oraya gitmişti yani. 5 yıl önce gitmişti, 4 yıl okul ve stajı bitmiş. Buraya da tatil için gelmiş, İstanbula dönüş çalışacakmış. Aklıma gelmedi sanırım."

"Hım peki, kaç yaş var aranızda? Abi falan demiyor."

"3 yaş. Pek demez zaten, küçükken çok kavga ederdik."

Gülümsedi. Yerim ya nasıl minnoş benim Alim! Benim Alim sizin değil.

Benim de Alim oluyo.
Ben de diyodum nerde kaldın?
Bensiz de yapamazmış.
Tabi tabi.

Of canım sıkıldı, balayındayız biz. Hiç eğlenmiyoruz ki!

"Aşkım ya, canım çok sıkıldı. Bir şeyler yapalım mı?"

ZORAKİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin