Nazlı 'nın Ağzından:
"Ne oldu Selin'e?"
"Onu okulun arka tarafında baygın gördüm. Sonra 205 numaralı AMFİ ye getirdim." (Bu arada AMFİ üniversitedeki sıra sıra uzun ardı ardı sınıflar vardı ya Babam Sınıfta Kaldı diye filmde vardı onlar siz bilmiyorsunuzdur diye didim 😏😂 Anlatmam mükodur 😎😂)
Telefonu yüzüne kapıyorum. Hemen 205 numaralı AMFİ ye çıkıyorum. Sınıfa daldığımda kimsenin olmadığını görüyorum. O sırada birini görüyorum.
Esmer, uzun boylu, kaslı, çok yakışıklı bir çocuk görüyorum. Pis pis sırıtıyor 😎😏😏
"Selin nerede?"
"Ben varım bebeğim, o yetmez mi?"
"Pislik!"
Ultra yakışıklı sapık, bana yaklaşmaya başlıyor. Geri geri yürüyorum. Sırtım soğuk duvarla buluşuyor.
"Hass...ta olabilirim sırtım üşüyor."
Sapık, kahkaha atıyor.
"Ne kahkaha atıyorsun ultra yakışıklı sapık?!"
Bunu dedikten sonra gözlerimi pörtletiyorum ve elimle ağzımı kapıyorum. Gerizekalı buna da gülüyor.
"Benim bir adım var, Savaş."
"Peki Savaş şimdi git."
Savaş denen öküz beni sıkıştırıyor. Tam karşı çıkacakken kollarımı tutuyor. O kadar devasa bir güç ki karşı koymak imkansız.
Dudaklarıma yaklaşıyor. Ağlamaya başlıyorum. Tam öpecekken ağladığımı görüyor. Bir anda bırakıyor.
Hemen sınıftan çıkıp koridorda ağlayarak koşuyorum. Savaş olacak kütük arkamdan geliyor.
"Nazlı ben özür dile---"
"Sus! Sus sakın gelme peşimden!"
Savaş pes ediyor. Koşa koşa çıkıyorum. Bir taksiye atlıyorum.SELIN
Nihayet Furkan ile bir buluşma ayarladım. Ona herşeyi anlatacağım.
Cafeye gidip bir masaya oturuyorum. Kısa süre sonra Furkan geliyor.
"Naber aşkım?"
"İyi sen?"
"İyi, noldu önemli bir şey dedin?"
"Evet. Bak Furkan, ben yaklaşık iki gündür kendi evimde kalmıyorum. Babamın askerlik arkadaşının evinde kalıyorum. Sırf zengin diye babam o adamın oğlu ile beni zorla evlendirecek. Yani evlenip yeni bir hayat kuracağım. İlişkimiz bitsin, bu şartlarda yürümesi imkansız zaten."
"Tamam! Tamam sen nasıl istersen o olsun! Bi daha karşıma çıkma! Ama ben seni buna ödeteceğim Selin YILMAZ!"
Hızlı adımlarla kafeden çıkıyor. Biraz üzülüyorum.
Ama ben niye evleneceğim? Annem için!(Serenay Aktaşa selamlar✋😂)
Evlenince mutlu olamasam bile parlak bir geleceğim olacak. Mesela param olacak, annemi yanıma alacağım. Babam ne halt yerse yesin! Annem ile ben mutlu olacağız! Gerçi yalandan evleneceğiz ama Ali bana yardım eder annem konusunda.
Sen sanırım gerçekten evlenmeyi çok istiyorsun.
-Hı hı anlatamam.
Ayh bilmişim! Zeki ben
-İç ses iki dakka defolsana!
İç sesimi kovduktan sonra telefonum çalıyor.
Atarlı Aşkım Arıyor...
Gülerek Nazlı nın aramasına cevap veriyorum.
"Efendim aşkların en güzeli, en hırçını?"
"Selin hiç havamda değilim yaa."
"Nazlı? Kuzum noldu ağlıyor musun sen?"
"Selin çok kötüyüm, konuşalım."
"Tamam canım nerede?"
"Sen benim eve gel ben yoldayım gidiyorum."
"Tamam bay."
Nazlı tek başına küçük bir evde yaşıyor. Çantamı alıp taksiye biniyorum, Nazlı nın evine varıyorum.
Nazlı çoktan evde ve dağılmış bir halde oluyor. Hemen koşup sarılıyorum. Nazlı ile koltuklara oturuyoruz.
"Selin kahve yapıyım mı?"
"Yok canım sen olayları anlat noldu??"
Nazlı 'nın yüzü düşüyor. Burnunu çekerek anlatmaya başlıyor.
"Beni kandırdılar. Arkadaşın Selin'i baygın bulduk 205 numaralı AMFİ ye gel dediler telefonda. Bende gittim. Orada Savaş diye biri vardı. Beni öpmeye kalktı."
"Ne? İnanmıyorum. Kuzum ya gel şöyle."
Nazlıya sıkı sıkı sarılıyorum. Kendini toparlayınca bana dönüyor.
"Sen ne yaptın? Furkana anlatacaktın."
"Anlattım, baya sert tepki verdi ama önemli değil."
Nazlı başını sallıyor. Yavaşça ayağa kalkıyorum.
"Ben gideyim Nazlım."
"Tamam canım yarın okulda görüşürüz."
"Görüşürüz."
Nazlı 'nın yanağını öpüp evden dışarı çıkıyorum. Tam bir taksi durduracakken param ve akpilim olmadığı aklıma geliyor. Ali'ye mesaj atıyorum.
Kime; Mavi
Ali sen Deniz Cafenin önüne gel acil bekliyorum.
Deniz Cafe Nazlı 'nın evinin karşısındaydı. Karşı kaldırıma geçiyorum. Aliden cevap geliyor.
Kimden; Mavi
5 dakikaya ordayım Gamzeli.
Gülümsüyorum. Gamzelerim yine ortaya çıkıyor. Aşkımın- ay pardon Alinin sevdiği gibi.
Zuhahaha aşkım diyecektin seviyorsun dimi onu?
-1.si o nasıl kahkaha? 2.si saçmalama oyundan alışkanlık olmuş.
Eminim öyledir cnm.
S*ktir et iç ses.
Tabi ki hiç küfür etmem canım 😏😂😂
Ali sarı arabasıyla geliyor.(dizideki arabası.)
Gülümseyip arabanın ön koltuğuna biniyorum.
"Noldu Gamzeli?"
"Şey ya akpil yokmuş yanımda, param da bitince seni çağırdım."
"Tamam hadi gidelim."
Ali ile eve gidip yemeğe oturuyoruz.
"Çocuklar siz madem birbirinizi seviyorsunuz, düğünü erkene alalım biraz."
Diyor Uğur Bey. Demesiyle birlikte Ali neredeyse ağzındaki gazozu püskürtüyordu. Bende gözlerimi kocaman açıp yalandan öksürüyorum.
"Noldu size böyle çok mu şaşırdınız?"
"Anne biz biraz birbirimizi tanımak istiyoruz."
Diyor Ali durumu kurtarmak adına. Filiz Hanım bana dönüyor. Ali de benden onay beklercesine bakıyor.
"Tabi aşkım tabi. Biz birbirimizi daha iyi daha yakın tanımak istiyoruz. Evlilik sonuçta, kolay bir yük değil."
"Haklısın sevgilim."
"Peki çocuklar, öyle olsun."
Zoraki gülümseyerek yemeğe devam ediyorum. Ali ise alttan alttan gülüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK
Novela JuvenilBirisi koca gözlü, çalışkan,okuyan, kendi halinde bir kız. Birisi maviş, sarışın, yakışıklı bir iş adamı. Kızın gönlünde başkası var, adam aşka inanmıyor. Zoraki evlilik ile başlayan tutkulu bir aşk hikayesi. Zoraki evlilikten doğan bir aşk hikayes...