13. Bölüm: Düğün

334 13 9
                                    

1 AY SONRA- SELİN

Sabah gözlerimi telefonun iğrenç alarmı ile açıyorum. Çok uykum var. Dün gece hiç uyuyamadım heyecandan. Bugün büyük gün.

Gözlerimi kocaman açarak yataktan fırlıyorum.

"Bugün düğün var!"

Lavaboya gidip yüzümü yıkıyorum. Odama geri döndüğümde rahat bir tayt ve tişört seçiyorum. Siyah taytı giyiyorum. Tam tişörtü giyecekken Ali geliyor. Göğsümü kapatıyorum.

"Bebeğim! Bugün büyük gün!"

"Evet Mavi. Ama izin ver giyineyim."

Piç smile yapıp çıkıyor. Elimdeki beyaz tişörtü giyip beyaz adidas spor ayakkabılarımı geçiriyorum. Siyah büyük kol çantama gerekli malzemeleri yerleştiriyorum. Saçlarımı tarayıp toka ile tutturuyorum. Zaten kuaföre gideceğimiz için rimel çekip aşağı iniyorum.

Herkes bir telaş içinde. Filiz teyze ve Uğur amca kahvaltı masasında düğün hakkında konuşuyorlar. Aynur abla sofrayı kuruyor. Ali ise kahvaltıya başlamış. Obur!

Salona girip masadaki yerimi alıyorum.

"Günaydın."

"Günaydın."

"Heyecan var mı?"

"Hem de nasıl. Gece uyuyamadım." gülümsüyorum.

Kahvaltımızı yapıyoruz. Herkes hazırlanınca çıkıyoruz. Filiz teyze ile annem başka bir kuaföre gitmek üzere limuzin ile yola çıkıyorlar. Uğur amca babamı almaya gidiyor, onlar kanki oldular da. Ali ise bana dönüyor.

"Aşkım sen ne yapacaksın şimdi?"

"Nazlı ve Tuğçe ile kuaförde buluşacağız."

"Gel ben seni bırakıp Emre ile Savaşın yanına geçeyim."

Başımı sallayıp arabaya biniyorum. Beni kuaföre bırakıp gidiyor. Nazlı çoktan kuaförde oturmuş, bizi bekliyor. Sarılıyoruz. Tuğçe de geliyor.

"Ayy çok heyecanlıyım!" diyor Tuğçe.

"Bende." diyor Nazlı.

Gülümseyip ikisine de birer öpücük atıyorum. Benim yakın bir tanıdığım olan kuaför Buse ile sarılıyoruz.

"Hoş geldiniz kızlar."

"Hoş bulduk."

"Selincim sen gel otur şöyle. Nazlı ve Tuğçe sizlerle benim yardımcılarım ilgilenecek. İçerde oturuyorlar. Onlara haber verin, ilgilensin sizinle."

Nazlı ve Tuğçe gidince çantamı koltuğa bırakıyorum. Buse ile kısa bir sohbetten sonra ona istediğim saç modelini anlatıyorum. Önce saçlarımı yıkayıp çeşitli yağlarla bakım yapıyor. Daha sonra işe girişiyor.

●●●

İşim bitmişti. Buse harikuleda bir iş çıkarıp beni prensese çevirmişti adeta.

Gelinliği de giyip aynada kendime baktım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ZORAKİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin