Selamlar!
Medyada Savaş. İyi Okumalar...
Ali Mertoğlu
"Ali Mertoğlu? Evli, mutlu ve yakında çocuklu ha?"
Arkamı döndüğümde Rüzgar karşımda duruyordu. Kaşlarımı çattım.
"Oo merhaba katil."
Ben sırıtırken Rüzgar kaşlarını çatmış bana ölümcül bakışlar gönderiyordu.
"S-sen nerden biliyorsun?"
Güldüm.
"Sen onu bunu boşver de, ne istiyorsun benden?"
Rüzgar gülüp omzunu silkti.
"Çok basit. Selini ve karnında taşıdığı o bebeği."
Deyince bir kahkaha patlattım. Gülmem sona erince Rüzgara döndüm.
"Ne kadar akıllısın sen ya?! Tabi tabi ikisi de senin olsun."
Dedikten sonra sinirle Rüzgarın yakasına yapışıp onu duvara sıkıştırdım.
"Bana bak Selin de bebeğimiz de bana ait! Hayatımızdan siktir git! Selinin veya bebeğimin kılına bile zarar gelirse, seni gebertirim! Şimdi biz seninle karakola gidelim mi? Furkan'ı öldürdün ya sen?"
Rüzgar alayla güldü.
"İstersen götür beni karakola. Elinde ispat yok. Ayrıca Selinden uzak duracağımı sanmıyorum. O çok... seksi."
Allaaah! Günah benden gitti.
Hey Ali sakin ol.
Sakinim ben."Bİ DAHA ONUN ADINI AĞZINA ALMA!"
Deyip iğrenç suratına sertçe bir yumruk geçirdim. Karın boşluğuna yumruk atınca öksürerek yere düştü.
Çok sakinsin tabi.
Defol get!O sırada Selin lavabodan çıkınca Rüzgarı gördü ve çığlığı bastı.
"Aa! Aliş noldu burda?"
Dudağımı silip kolundan tuttum ve merdivenlere sürükledim.
"Ali! Artık bir şeyler söyle!"
Selin kolunu çekip bana baktı. Oflayıp konuşmaya başladım.
"Selin sen Rüzgarı bilmiyor musun? Sen ve bebeğimi istiyormuş. Bir şeyler saçmaladı, ben de dersini verdim. Hadi aşağı inelim. Senin arkadaşların da bekliyor."
"Tamam da Rüzgar, Furkan'ın katili. Gidelim karakola hadi."
"Düşünmedim mi sanıyorsun? Elimizde delil yok. Kanıtlayamayız."
Selin dudağını sarkıttı. Gülümseyip yanağını öptüm. Elini tutup aşağı indik. Bizi bekleyen Kerem ve Zeynep sıkılmış, bizi merak etmişlerdi.
"Nerde kaldınız Selincim?"
Selincim mi dedi o? Kereme sinirli bakışlarımı yöneltip gülümsedim.
"Hiç, bir arkadaşa dersini verdim de."
Selin olayı Kereme anlatırken onların konuşmasına kulak misafiri oldum.
"Kerem hatırladın mı? Buna benzer bi olay yaşamıştık ambulansta."
Deyince anlamsız bakışlar attım. Bunlar daha bugün tanıştılar ne yaşamış olabilirler?
"Hatırladım güzelim."
Kerem Selin'in yanağından makas alınca elimi yumruk yaptım. O sırada Zeynep bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK
Fiksi RemajaBirisi koca gözlü, çalışkan,okuyan, kendi halinde bir kız. Birisi maviş, sarışın, yakışıklı bir iş adamı. Kızın gönlünde başkası var, adam aşka inanmıyor. Zoraki evlilik ile başlayan tutkulu bir aşk hikayesi. Zoraki evlilikten doğan bir aşk hikayes...