Selim ve Melih eve gelmiş ve başlamışlar ders çalışmaya. İkisi aynı odada kalıyordu. Ev 1+1 di.
Kanka ya hani şu denkleme baksana. Dedi selim.
Ver deyip kitabı aldı Melih.
Kanka bu soru yanlış ya cevap 3h-58 ama yok. Sen cevap anahtarina bak.
Peki bakayım.
Selim günlük çalışmasını bitirdikten sonra biraz play-station 4 oynamaya salona gitti. Melihte hala çalışıyordu. Uzun sürerdi ama doğru yapardı. Selim açtı GTA 5, onun ve Minecraft hastası. Neyse başladı oynamaya. Sonra Melihte geldi ve Selim oyunu kaydedip Pes 2017 açtı ve oynamaya başladılar. " Zzzzz zzzzzz zzzzzz zzzzzz" Selimin telefonu çalıyordu.
Efendim, evet benim, ha geldi mi, iniyorum teşekkürler. Nehir dönüp,
Kanka araba gelmiş. Ben iniyom.Peki bende geleyim.
Hadi paltonu al gel ben aşşağıdayım.
Selim hemen ev anahtarını alıp çıktı. Selim aşağı indiğinde çekici nin yanan turuncu ışıkları gözüne çarptı.Abi, siz arabayı nereye koycaksiniz ya oraya gitmez siz şuraya koyun, deyip evin karşısındaki direğin yanını parmakla gösterdi. Sonra çekici geri gelip o arabanın olduğu yeri indirmeye başladı.
Genç sen arabaya bin.
Tamam abi. Dedi ve arabaya bindi. O şey hala hareket ediyordu. Selim arabayı çalıştırdı ve o şey durduğunda geri gelmeye başladı.( adam ipi çıkardı) araba indiğinde Melih evden çıkmıştı.YAV YETEEER. BİR UYUTMADİNİZ. Dedi komşu.
ABLA TAMAAAM BİTTİ.
Arkadaşlar niye yorum atmiyonuz yorum gelmezse yeni bölüm yok size. Bu arada diyorsunuz niye aşk hala olmadı. Gelcek heyecanlanmayin.:D