Arkadaşlar ben hikayeye kimse bakmaz didim ama birileri bakmış.😃😃😃
Araba gittiği için Selim ve Melih eve taksiyle gidiyordu. 3 saat önce yaşanan trafik kazasının hala şoku üzerlerindeydi. Evet 3 saat, çekici, hastane ve biraz dinlenme 3 saatlerini almıştı. Selim takside derin düşüncelere dalmıştı. Melihte bunu gördü.
Kanka ne oldu? Yine düşüncelerdesin.
He ne oldu?
Oooooo anladım. Tamam kardeşim. O Melis aklında dimi?
Yok be! Ne Melisi? Ne diyon kardeşim ya yok ile birşey. Sende kafandan atıyon hiç düşünmeden.
Tamam be birşey demedim.
Taksi evlerinin önüne geldiğinde Selim indi Melih yolun parasını ödedi.
Selim anahtarını çıkarıp paslı kapının anahtar deliğine sokup döndürdü. Kapının açılmasıyla içeri girdiler ve ikinci kata çıkıp evin anhtarinida çıkarıp kapıyı açtılar. Selim duş almak için banyoya gitti. Melihte oturma odasına gidip biraz TV izledi. İzledikten sonra mutfağa gidip bir şeyler atıştırmak için dünden kalan kuru fasulyeyi çikardi. Selime bağırdı.SELİİİİİİM KANKA BEN YEMEK YİCEM SANADA YAZİRLAYAYİMMİ?
OLUUUUUUR. ALLAH BELANİ VERSİN AZIMA KÖPÜK GİRDİ. BUEEEE!
Hihihihhihiihih.Melih tencereyi çıkarmış tabaklara yerleştirirken, Selim şortunu giymiş ve gelmişti.
E bi ısıtsaydın bu ne soğuk soğuk? Yenilmez bu ısıt. Hadi hadi tempo.
Ya of ya abi napayım açken yapasım gelmiyo kolaysa sen yap, dedi atarlı şekilde.
Bana ne ben mi sana dedim hadi gece gece tepemi attırma.
Offffffff. Haklı olmamdan nefret ediyorum. Sen aç kal, deyip yemeği tencereye doldurdu ve ocağın üstüne koydu.