-bu kitaptan görüp izlemişseniz yorumlarınızı beklerim iyi okumalar.
Bu bölüme koyu yazılarla giriş yapmak istedim çünkü önemli birşey dicem, YA ARKADAŞLAR ZALIM MISINIZ?! Tamam oy yok, ama yorum neden yok yani neden ?
Ay dellendirmeyin adamı.
Şimdi ise animemize dönelim, öncelikle Shounen ai kategorisinde aynı isimde bir mangaya sahip. 1 sezon 12 bölümden oluşuyor, ikinci sezonu çıkar mı bilmiyorum ama buna dair birkaç yazıya rastladım -ki bunlar başta verdiğim klasik bilgiler-.
Beğendin mi diye sorarsanız ...yani orta. Çünkü; çizimler... Şansımı zorlamak istemiyorum ama bir animenin konusu ne kadar güzel veya değişik olursa olsun çizimlerini beyenmiyince kendisinide beğenmiyorum pek.
Ama çohşükür konu değişik .
Konusu: Babası şarkıcı, annesi film yıldızı ve süper popüler grup "The Crusherz"da vokalistlik yapan abisi Shougo'nun olduğu ailede, Sena Izumi süper ünlü ve yetenekli ailenin basit bir otaku öğrenci olan üyesidir. Izumi, "Magical Girl LalaLulu" serisini çok sever ve bu yüzden mangaka olmaya kararlıdır. Ancak bir gün reddedemediği bir reklamda oynamak zorunda kalır. Çekimlerde, on yıl önce bir reklamda birlikte oynadığı, süper popüler genç aktör Ichijou Ryouma ile tekrar karşılaşır.
Karakterler:
Izumi:Ryouma: