-bu kitaptan görüp izlemişseniz yorumlarınızı beklerim iyi okumalar
(Ayrıca bölüm sonuna önemli bir açıklama bıraktım onu lütfen okuyun)Ah netflix vah netflix bir insan dizi yapmada bu kadar iyi olurda film yapmada tam tersi bir performans gösterebilirim mi? Gösteriyor işte. Netflix'in filmlerinin tam bir facia olduğu su götürmez bir gerçek (bird box dışında , ki o da pek parlak bir film değil çoğu eleştirmene göre) . Yani gelmek istediğim nokta şu : filme başlarken hiçbir beklentim yoktu Çünkü biz netflix'in nasıl bir iş çıkaracağını az çok tahmin edebiliriz değil mi? Burada önemli olan filmin başarısı veya başarısızlığından çok netfilx gibi büyük şirketlerin LGBT+ temalı işlere başlamasını (sonunda) taktir etmek olduğunu düşünüyorum. Artık tamamen normalleşmeli böyle şeyler ama türk televizyonunda olsa Gay karakteri oynayan kişi -ki bu kişinin gerçekte eşcinsel olması da gerekmez- büyük bir linçe uğrayacağına emin olmam ,dünya çapındaki büyük dizi/film şirketlerinin eşcinsel içerik üretmesi konusundaki hevesimi arttırıyor. Yani film iyi de kötü de olsa böyle içeriklerin her türlü desteklenmesi ve yaygınlaştırılması gerektiğini düşünüyorum.
Gelelim filmimize , başlangıçta sövecek gibi bir giriş yaptım. Aslında dediklerimin arkasındayım ve bu filmi o kadar beğenmedim. Fakat boş vaktiniz varsa izlenebilecek iki saatlik güzel mesaj veren bir film. Imdb is 6,3.
Konusu;
Lise son sınıf öğrencisi olan Alex'in hayatında her şey yolundadır. Dersleri iyidir, kız arkadaşı Claire ile mükemmel bir ilişkisi vardır ve eğlenceli bir arkadaş grubuna sahiptir. Fakat gittiği bir partide eşcinsel olan Elliott'la tanıştığında işler karmaşıklaşır. Yakışıklı ve çekici bir çocuk olan Elliot, Alex'e aşık olur. Elliotla zaman geçirdikçe hayatı öğrenmeye başlayan Alex, kendini ve cinselliğini keşfettiği eğlenceli bir yolculuğa çıkar.Alex
Elliot:
————————————————————
Çok küçük bir konuya açıklık getirmek istiyorum , bunu herkes ayrı ayrı soruyor ben topluca cevaplamış olayım. Benden attığım bölümleri nerden izlediğimi çoğu animeye veya Mangaya nasıl ulaşabiliceğinizi soruyorsunuz veya link istiyorsunuz.Bunları size ayrı ayrı atmam imkansız nedeni de benim izlediğim zamanlarda ( ilk önerilerimden falan bahsediyorum) bundan bir buçuk yıl-iki önce falandı ve ben çoğu şeyi Türkçeye bile çevirilmeden ingilizce olarak tek tek yabancı sitelere girip izliyordum, sonra bu kitabı tam anlamıyla yazmaya başladığımda izlediğim çoğu şeyin artık Türkçesinin olduğunu gördüm ve benim hatlar karıştı. Size bölümlerde Türkçeleri mevcut dediğimde ben türkçesini izlememiş oluyordum çünkü. Sonra çeviri yapan yerler daha da arttı (YouTube kanalları, morfansub.com vs) ve ben direk bu siteleri tavsiye etmeye başladım . Tabiki her önerdiğimi buralardan bulamayabilirsiniz (ki çoğu kişiye şahsi olarak link atmaya çalışıyorum ) fakat biraz da sizin eşelemeniz lazım çünkü dediğim gibi ben direk izlenebilir bi siteden bulmuyordum çoğu şeyi oradan buradan buluyordum.
Şimdi size düzgün bir şekilde, önerdiğim çoğu şeyi nerelerden bulabileceğinizi söyleyeceğim. Tek amacım işinizi kolaylaştırmak ki bu kitabın amacı zaten eşcinsel içerikli şeylere kolay ulaşmanızı sağlamaktı. O yüzden büyük bir araştırmaya girişmenize zaten hiç gerek yok bu söyleyeceğim sitelere bakarsanız eminim aradığınız çoğu şeyi bulursunuz :)
Çok bilindik iki manga sitesi ile başlıyorum, biri ingilizce biri Türkçe. Buralarda benim önerdiğim her manga mevcut:
Türkçe olan Mangatr.com
İngilizce olan Mangago.comÇoğu tayland eşcinsel dizi /filmleri bulabiliceğiniz siteler:
YouTube -4offgun kanalı
İnternet sitesi-Morfansub.comYaoi /Shounen ai önerilerimi muhtemelen bulabileceğiniz site:
Türkanime.com
(Bu kısımda o kadar çok site var ki ve sürekli değişiyor neyi nereden bulabildiğimiz ,o yüzden en bilineni yazdım)Eğer önerdiğim anime biraz hentai tarzındaysa ve hiçbir yerde bulamıyorsanız VPN indirip bulabilirsiniz ama muhtemelen İngilizce olur.