-bu kitaptan görüp okuduysanız yorumlarınızı beklerim iyi okumalar.
SENSEI NANTE KIRAI DESU
Manga-tr de henüz dört bölüm yayınlanmış ama muhteşem bir manga "Sensei nante kırai desu".
Türkçesi "sizden nefret ediyorum sensei(öğretmen)" olan manga çizimleri , haşin semesi ve tatlı ukesiyle beni kendine aşık etti, dört gözle bekliyorum yeni bölüm gelmesini.
Konusu:
Ikuta Aoi sınıfındaki bir kıza aşıktır ve ona hislerini itiraf etmeye çalışır. Ancak heyecanı yüzünden her şeyi yüzüne gözüne bulaştırır. Daha da kötüsü, tüm o utanç verici ana, okulun en popüler ve yakışıklı öğretmeni Shizu sensei tanık olmuştur... Bir saçmalık diğerini kovalamış; Aoi, Shizu senseiye karşı kabaca konuştuğu için kendini bir anda hizmetçisi gibi onun ayak işlerini yaparken bulmuştur...ASHITA WA DOCCHI DA!
Ya böyle güzel bir Uke olamaz.
Acayip güzel bir görüntüsü var ve erkeksi olmak istiyor falan YERİMMMM
Böyle çok cool ama mal bir sememiz de var, gerçi uke daha mal ya ...durun şimdi karar veremedim.
Ama çok güzel bir manga , şu an 13 bölümü var devam ediyor, çizimler de çok güzel 💕 okuyun derim.
AS YOU ARE
Büyük beklentiler ile başladığım fakat büyük hüsran yaşadığım film.
Ya bir filmi de beğeniyim diyorum ama yok , olmuyor. Yinede önericem çünkü zevkler farklıdır beğenenler olabilir.
Neredeyse her gay filminde olduğu gibi Trajedi , dram ağırlıklı. Yemin ediyorum içimiz darlandı artık . Şöyle minnoş birşey gelse diye bakıyorum.
Konusu:
Film, 1990'ların başlarında geçen, birbirinden farklı anılar dizisi gözler önüne seriliyor. Filmde, bir polis soruşturması sırasında, üç ergen arkadaş olan Jack, Mark ve Sarah arasındaki ilişkide yaşanan anlara başka bir perspektiften tanık oluyoruz. Çevrelerindeki kültüre olan nefretleriyle sınırlanmış Mark ve Jack, dostluğun ve sevginin sınırlarını keşfederler. Ta ki Mark'ın yargılayıcı babası onları ayırana kadar... Jack ve Sarah, Mark'ın olmadığı bir hayata henüz alışırlarken Mark, aniden hayatlarına yeniden dâhil olur. İki oğlan, bu karmaşık hislerin arasında kalmış, etraftakilerin karşı çıkmaları konusunda mücadele verirler. Sonuçta, tüm bu gerginlikler bir kaynama noktasına yükselir ve trajedi dünyalarında yankılanır.
Kaynak: http://www.beyazperde.com/filmler/film-243398/Ki filmin bu konu kadar kapsamlı olmadığına yemin edebilirim. Oysa konu çok harika görünüyor...
Bu arada Türkçe alt yazısı var fakat Google translate galiba , öyle berbat çeviri hayatımda görmedim.
Ek olarak:
Bir kişiye yaoi uygulama önerisi yapıcağımı söylemiştim , onu kırmayayım.AppStore da şöyle üç tane uygulama var;
Bunlardan ilkini oynadım fakat beğenmedim. Neden beğenmedim? Çünkü; sen bir seme seçiyorsun ve ona göre olaylar gelişiyor falan fakat bize seçim şansı çoooookkk nadir veriliyor ayrıca uygulama sadece bundan oluşmuyor ileri seviye İngilizce gerektirdiği için çözemedim fakat bu hikayelerle bağlantısı olmayan birşeyler daha yapabiliyorsun. Dediğim gibi anlamadım ve seçim şansı az verilmesinden dolayı sıkıcı buldum bu yüzden hemen sildim. Diğer ikisinin de benzer olduğunu tahmin ediyorum.
Google play den ise bihaberim. Oradaki uygulamalar hakkında bir fikrim yok :(