-bu kitaptan görüp izlemişseniz yorumlarınızı beklerim iyi okumalar.
Yeni izledim hemen yazdım valla.
Arkadaşlar bu başlığı alın Google'a yazın izleyin yoruma gerek yok yeni nesil Shounen ai seri gelmiş yahu.
Çizimler ,konu, herşey ya herşey çok güzel sabahın altısında fangirl çığlıkları attım.
12 bölünmüş , şu an sadece 2 bölüm çevrildi zaten bu ay çıktı daha çok yeni.
Üzücü olan tek şey mangası yaoi iken animesi Shounen ai NEDEN YANİ NEDEN. Millet iğrenmesin izlesin , önyargı vs taşımasın diye yapıyorlar ama çok boş işlerle uğraşıyorlar bence biz sensetive ponograph izlemiş görmüş geçirmiş insanlarız biz Yaoi istiyoruz . Yani en azından ben...
Azcık konusunu şaapçam:
-Herzaman olduğu gibi isimleri bilmiyorum kendime özgü bir şekilde saçmalıcam buraya-
Şimdi bizim; o televizyonda görülen kahramanlardan nefret eden , kendini hiçbir yere ait hissetmeyen bir karakterimiz var . Aha da bu:
(İlk bölümde saçı turuncu ama sonra sarı oluyor kafanız karışmasın)
Bu sarışın çocuk geçmişini anlatıyor işte bir yıl önceyi falan. O yıllarda bu çete üyesi bad boylarla takılıyor ama onların amelesi gibi bişey.
Sonra en yakın arkadaşı kensuke ile tanıştığı an veriliyor.
Kensuke aha da bu:Şimdi hayatını değiştiren o önemli olaya geliyoruz. Bu kensuke'nin abisi çete üyelerinin korkulu rüyası, çenesinde " ben" olan ve garip tişörtler giyen Ayıboğandır.
Ayıboğan buna onlarla takılmamasını söyler kendisi tıpkı bir kahraman gibidir , sarışın çocuk buna Abayı yakarrrr
Ayıboğan:(Ayıboğan deniliyor ama kendisi gayet hoş ,nazik bir matematik öğretmeni , biz şuna gece hayatı var diyelim ;))
Anime hiç detaya girmez ve bir yıl sonraya lisenin ilk gününe gider (günümüz)
Bu süre içersinde Ayıboğan ortalarda yoktur ama uzaktaki bir okuldan sarışının okuluna transfer olur ne hikmetse , (küçük kardeşi kensuke de sarışınla aynı sınıfta)
İşte hikayemiz böyle başlar . Bu arada sadece bunlar değil kensuke'nin de hoş bir aşk hikayesi var çocukluk arkadaşıyla . (2. BÖLÜMDE ÖPÜŞÜYOLAAAARRR)
O çocuk da bu: