-bu kitaptan görüp izlemişseniz yorumlarınızı beklerim iyi okumalar.
Skam France
Bakın diyorum ki "Tamam skam İtalya zirveydi , bunlardan daha yakışıklı daha tatlı bir çift olamaz" sonra evren gelip bana "HAH SEN BİDE SKAM FRANSAYI GÖR!" Diyor, sonra ben Skam Fransa'yı izliyorum ve on sekiz yaşında günde üç kere kalp krizi geçiriyorum.
Konuyu yazmama gerek yok ki bu üçüncü kez skam önerişim. O yüzden ben susayım fotoğraflar konuşsun. Bu bölümü gören herksin izleyeceğine eminim zaten . Yalnız ingilizce ve şu an 5. Bölümde .
!Biraz (çookk azzzzz) spoi var istemeyen fotoğraflara bakmasın!
(Bu çocuk model normalde BELLİ YUH İNSAN DEĞİL ZATEN AW)
(Bu ukemiz Harika piyano çalar izlerken bayılabilirsiniz-gerçek manada-)
(Sizin movi gözlerinize Gurban olurum gurbann)
Boy Erased
Troye Sivan ve Xaiver Dolen oynuyor diye izlediğim eşcinsel temalı film.
iki göz bebeğimi bir filmde diye bana izlemek düştü. Gerçek bir hikayeden uyarlanan filmleri seviyorsanız ilginizi çekebilir.
Ama arkadaşlar XAİVER DOLEN VAR VE BEN FİLMİ BEĞENMEDİM. Beğenemedim işte :( ne yapayım :(
Olsun yine de size öneriyorum ve büyük ihtilalime beğenecenizi düşünüyorum. Kötü de değildi şahsi olarak ,orta diyelim?
Konusu;
Jared küçük bir Amerikan kasabasında yaşayan genç bir delikanlıdır. Baptist bir papazın oğlu olan Jared ailesiyle çatışmaktadır. 19 yaşındaki genç delikanlı bir ültimatom ile karşı karşıya kalır. Ya bir eşcinsel dönüşüm terapisi programına katılacaktır ya da ailesi, arkadaşları ve inançları tarafından terk edilerek sürgüne gidecektir. Bu yolculuk, bir gencin kimliğinin her yönünü sorgulamaya zorlanırken kendini bulmak için verdiği mücadelenin gerçek hikayesidir.