-bu kitaptan görüp okuduysanız yorumlarınızı beklerim iyi okumalar.
1.
Hoppe ni himawariİlki dünyadaki en tatlı şişman karakter olabilecek bir çocukla onun tam aksi sportif sosyal bir karakterin aşkı.
Sportif olan bu hafif etine dolgun çocuğu epey seviyor , şişman çocuğun kafası bunu zar zor alıyor , çocuk zayıflaması gerektiği ve dış görünüşünün sorun olucağı ile ilgili düşüncelere kapılıyor.
Okuduğunuz gibi konu değişik , güzel . Biz iri kemikli ponçik insanlar için umut kaynağı ,kısacası en sevdiğim mangalardan biri (Shounen ai) FAKAT sadece 3 bölüm olduğunu çok üzülerek belirtmek isterim.
!!! Arkadaşlar bildiğiniz gibi bölümü sabah yazdım, arkadaşlarımdan biri mangago diye bir siteden okumuş ve bir bölüm daha varmış orda; şişman çocuk zayıflıyor ve o bölüm çok ayrıntı vermesede bildiğin yaoi (link: http://www.mangago.me/read-manga/hoppe_ni_himawari/ )
Şunu belirteyim bölüm İngilizce. İsterseniz (talep gelirse) bölümü tekrar düzenleyip 3.5 inci bölümün ss lerini koyarım altına türkçelerini yazarım.2.
Attouteki Darling!Okuyalı epey oldu , bu da kısa 4.5 bölüm ama güzel. Shounen ai.
Konusu; Dişçi Kliniğinde çalışan Miura temiz kalpli ve ciddi, genç bir dişçidir. Etrafındakilere ve hastalarına karşı soğukkanlı bir imaj takınır ve işinin yarattığı baskıyı onlara yansıtmamaya çalışır. Fakat barda çalışan ısrarcı ve samimi bir genç olan Watabe, bu çabasının anlamsız olduğunun farkına varmasına yol açar.
Konu yine değişik ve güzel ayrıca çocuğun havalı davranmasından sonraki gerçek kimliği beni epey güldürmüştü.
(
Bakınız;)
OKUYUN ADAMI DELLENDİRMEYİN SÖDJSNDJSKDK