-bu kitaptan görüp izlemişseniz yorumlarınızı beklerim iyi okumalar.
Benim yorumum: oyuncu performansları %100 fakat olay kurgusu %40 falan. Olaylar çok hızlı gelişmesini rağmen filmin 2 saat olması ilginçti .Böyle gerçek hayattan alınan hikayelerin kısa ,öz ve hafızada kalıcı olmasını tercih ediyorum çünkü beni kısa-net olan filmler beni daha çok etkiliyor. Peki sorarsanız hiç mi etkilenmedin? Elbette etkilendim hemde düşündüğünüzden fazla ama etkisi uzun sürmedi. Tüm bunlar bir tarafa mutlaka izlenmesi gereken bir film.
Şimdi film hakkında yapılan yorumlardan beğendim bir tanesini bırakıyorum buraya hemde spoilersız.Birazda konu hakkında bilgi veriyor tabi.
timothy conigrave ve john caleo'nun 15 yıllık aşk hikayesini anlatan gey temalı avustralya filmi. filmin gerçek bir olaya ve gerçek hayatta yaşamış insanların hikayesine dayandığını filmi izlemeden hemen önce öğrendim.
holding the man, çok etkileyici bir dram. aslında orijinal hali bir kitap, üstelik de hikayeyi yaşayan kişi, timothy conigrave, tarafından yazılmış. sonrasında sanırım oyun haline de getirilmiş, 2015'te de film adaptasyonu çekilmiş.
film insanın ruhuna dokunuyor. asla lanse edildiği gibi bir brokeback mountain kalitesine ve samimiyetine sahip olmasa da kesinlikle birçok amatör lgbt temalı filmden çok daha iyi.
tek kötü yanı, bir dönem filmi olduğu halde bunu hissettirememesi. ne sahneler, ne oyuncular, ne kostüm ne de atmosfer hissettirebiliyor bunu.
İzlerseniz nasıl bulduğunuzu mutlaka yazın <3