-bu kitaptan görüp izlemişseniz yorumlarınızı beklerim iyi okumalar.
Ya o kadar harika ki...
Bu diziye yapabiliceğim kötü bir eleştiri mevcut değil bence, tabi bazı insanlar dizinin görüntüsünden (renkler soluk) ve ana çiftin gay olmasından rahatsız olabilir ama ne görüntüden ne de coupledan rahatsız olmadım tahmin ettiğiniz gibi.Cinayet-suç dizisi olduğu için bazı polis ve delil bulma sahnelerinden sıkılabilirsiniz ama Philip ve Lucas sahneleri geldiğinde çığlıklar atmıştım bence sizde o kısımları epey beğenirsiniz.
Aslı Norveç dizisiymiş 10 bölüm olarak planlanmış şu an 9. Bölümde resmen AĞLICAM :((((( (güncelleme)
Bitti.Norveç dili şeysi resimde var :)
Konusu:
Bulunmamanız gereken bir yerde, bulunmamanız gereken bir zamanda olmak sizi felakete sürükleyebilir. Cinsel tercihlerini farklı yapmış olan iki gay arkadaşın ıssız bir kulübede birlikte olmak için buluşmaları korkunç bir cinayetin ortasına düşmelerine sebep olur. Şahit oldukları şey normal değildir fakat o anın paniğiyle de olay yerinden uzaklaşırlar.Eyewitness konusu ile bu iki arkadaşın bir süre görüşmemelerine karşın bu sırla yaşayamayacaklarını anlamalarını işlemektedir. Tam bu noktada yapacakları şey ise işlenen ve şahit oldukları bu cinayeti araştırmaktır. (Ki araştırmıyorlar arkadaşlar bu Norveç versiyonu) kafalarında ise iki farklı şüphe vardır. Bunların birincisi katil tarafından bulunmak, ki böyle bir şeyin olması hayatlarının sonu anlamına gelir. İkincisi ise ilişkilerinin duyularak afişe olmalarıdır. Her iki koşulun da neler getireceğini Eyewitness dizisi bizlere gösterecek.
Karakterler;
Philip:Aşıq olqum
Lucas:
Tek resmini indirmemişim dkkdjldkd
EK olarak: