"Cadavrul unei doamne a fost gasit azi de dimineață in apartamentul acesteia. Nimeni nu știe de ce aceasta a murit. Specialiștii noștri inca lucreaza la acest caz. In schimb a fost gasit langa corpul fara viata un bilet cu un simbol. Vecinii spun ca au auzit pe cineva batand la ușa acesteia ,iar dupa s-au auzit țipete. Aceasta femeie a fost asasinata...spun cei ce inca incearca sa dezlege aceasta dilema. Sperăm ca...."
-Mama! Iness nu da televizorul mai inceeet !!! Mamiiii!
- Doamne ma doare capul !! Opreste-te odata! Frate,parca mi-a explodat creierul!
- Acum eeei ce se intampla aici? Nici mancare nu pot sa fac?
-Spune-i sa se opreasca! Acum!
-Haide Iness lasă-l pe fratele tau sa se uite la desene. Tu nu ești de stiri de-astea cu crime. Ei Doamne!
-Hai măi mamaaa!!! Tu nu știi...a mai fost o femeie omorâtă. Doamne ce n-aș da să îl văd pe criminal suferind. Ce oameni cruzi...
-Hai Iness ,aceste lucruri nu sunt de tine.
-Dar mama..
-Niciun dar mama . Hai!
-Am 16 ani! Nu mă poți obliga sa nu ma uit la televizor!
-Ba poate!
-Liniste Ron!!
-Stii ce, eu am plecat de-aici!
-Sa vii la masa draga,in curând va fi gata!spune mama de parca nu s-a întâmplat nimic.
-Da sigur,sigur...
Sa crezi tu că o să mănânc clătitele alea arse...:)))
Mda asta sunt eu,Iness,o fata de 16 ani care încearcă și tot încearcă să aibă și ea voie la televizor si sa se uite la ce vrea...,dar desigur fratele ei mai mic se smiorcăie ca o prințesă si obține mereu ce vrea. Aș vrea doar să poată pentru o zi sa taca. Sa ii pun scotch la gura..daaa:))(știți la ce mă refer voi cei care aveți frați mai mici).
Deci pe scurt viața mea nu e tocmai interesanta dar ei bine la școală e alta mâncare de peste. Oooo daa Ben Withmore...băiatul după care toate fetele sunt topite. Da..în secret si eu sunt dar nu las să se vadă asta. Materiile sunt aaaa cred ca orice chestie plictisitoare din viața unui adolescent. Mhnea...cam așa . In schimb profesorii sunt de treaba dacă nu pui la socoteală excursiile total sinistre...si toate testele.:)) Mă descurc.
Totuși am crezut ca aici totul va fi altfel deoarece mereu au fost crime. Muuulteee crime... De ce? Cine e acest om? Ce vrea de la noi?Încă nu știm...de fapt nimeni nu știe. Știm doar ca la fiecare crimă făptașul a lăsat un semn. Mai precis un simbol. Seamănă mai mult cu un șarpe sau ceva cu un foc...nu sunt sigură. Oricum nu e de jucat. Sincer..imi e teama. In orice moment am putea fi noi, in orice moment as putea fi eu. Doar ca nu pot sa inteleg...nu se mai opreste...se pare ca viata nu e asa usoara...
Dar acum nu e momentul sa ne gandim la lucruri rele. Pana la urma mai e putin si vine Craciunul...oooo daaa. Cadouri,cadouri si cadouri(si dulciuri:)) Ati putea spune ca sunt cam copilaroasa dar stiti,asa sunt eu... Sunt ceva gen fratele meu mai mic...dar eu nu ma smiorcai ca o jucarie stricata;)
Azi voi merge cu prietena mea cea mai buna,Alex, in oras. Afara ninge si e o priveliste de vis. Cum sa nu iesi afara sa faci ingerasi de zapada?? Ma pregatesc. Dar stai... Nu am cu ce sa ma imbrac. Ok ,acum ce Doamne? Mai am 5 minute...
-Iness coboara! A venit Alex!
-Stai, stai...vin acum...
-Buna ziua ,doamna Jenson.
-Buna ,buna draga! Intra!
-Stati sa ghicesc...mhmm e cumva in baie si se pregateste?
-Exact!spune mama in timp ce zambeste.
-Haide odata ,Iness!Pe bune acum! E a nu stiu cata oara cand intarzii! Misca-ti fundul aici!
-Vin acuum!
Cobor in graba. Cand vine vorba de asteptat ,Alex nu asteapta. M-am obisnuit. Plecam. Afara e asa de frumos! Dupa cateva minute ajungem si la mol..mda la mol..pe vremea asta frumoasa:))) dar avem timp de toate. O tona de magazine..iubesc magazinele. Dupa ce ne luam cateva haine mergem sa mancam...
-Hei aa Iness, nu cred ca vrei sa te uiti in spate...
-Ce?
Ma intorc aproape instantaneu si ghiciti in cine am nimerit...
-Ben...
-Hei buna...Iness...
-Buna!
-Ma bucur sa te vad!
-Aaa da?spun eu neincrezatoare.
-Da...imi place sa ma intalnesc cu colegi...
-Oo da ,sigur... Bine stii eu aa trebuie sa plec...mda
-Aa ok..bine pai ne mai vedem..
-Sigur...
Nici nu am ajuns bine inapoi si Alex a si navalit pe mine:
-Deci cum a fost? Ce ti-a zis? Te-a invitat in oras?
-Aaa pai nu cred ca ar invita in oras o colega,cred...
-Oo ..pai stii ce e un prost daca nu vede ce frumoasa si inteligenta esti!
-Eh...
Mergem grabite acasa caci trebuie sa imi fac curat in camera..si da interminabila rugaminte a parintilor de a face treburi...bleah..nu in niciun caz nu o sa fac asta.. Adica stiti e destul sa il rooog mai aaa insistent pe fratele meu si da face el curat cat de cat.
Ajungem in sfarsit acasa. Peste tot e fum in bucatarie. Oare de ce nu ma mir? Da cu siguranta mamei nu i-a iesit o reteta din acea carte pe care tot o cara cu ea...
-Hei draga! Cum a fost in oras?
-A fost bine ,doamna Jenson...spune Alex inainte sa raspund eu ca stia ca discutia cu Ben m-a cam afectat.
-Ok..pai acum o sa ma duc in camera...
-Bine draga.
Dupa ce urcam cateva scari Alex spune:
-Esti sigura ca o sa supravietuiesti cu mirosul asta de fum si cu lovitura de la Ben...stii defapt nu e asa rau.
-Da da..ma descurc
-Bine atunci te las...sigur?
-DA! tip eu plina de nervi.
Ma trantesc in pat. Nu am chef de nimic.. Viata asta poate sa fie mai naspa de cat e deja? Nu cred...Ma uit pe geam .Afara e noapte. Ma intreb...oare in seara asta vor mai fi crime?
CITEȘTI
Dubla Personalitate
Gizem / GerilimMulte crime, mult sange si multe intrebari. Nimeni nu stie cine e faptasul acestor crime. Politia cauta cu disperare criminalul dar tot ce au este un simbol,un bilet lasat langa fiecare corp neinsufletit. Dar ce se intampla cand defapt faptasul este...