,, Každý človek má svoju spriaznenú dušu." Hovorí moja spolubývajúca Bea.
,,Zase rípeš?" Bola som nahnevaná.
,,Ale sa netvár sa .Každý v škole vidí, že si nešťastná odkedy si sa rozišla s Karolom. A celá trieda sa o teba boji Linda." Rípala Bea ešte viac.
,,Pokiaľ viem postarať sa o sebe zvladnem aj sama. " Zatĺkala som ako sa len dá. Nevedela som si predstaviť , že sa Beatke budem musieť spovedať o mojom bývalom vzťahu. Ale aj tak ma vždy prekukla .
,, Ok verím ti ale aj tak by si mala ísť na dovolenku zmenit klímu a trochu si oddýchnuť ."
,, Som rada že si to konečne pochopila. Nad tou dovolenkou porozmýšľam a zajtra ti poviem odpoveď . "
Vedela som že mi neverí ale nechcela som jej pridávať ťažkosti . Stačí, že už od môjho rozchodu z Karolom to mala so mnou ťažké .
Druhý deň ráno som sa rozhodla že na dovolenku nepôjdem. Chodila som na zdravotnú to bol môj najväčší a jediný sen. Veľmi som sa chcela presťahovať do Košíc na najlepšiu zdravotnú školu na Slovensku. Ale všetko sa v jednom okamihu zmenilo. Na stole pri váze bola obálka s dvoma letenkami a aby nebolo prekvapení málo z dvery sa zrazu ozvalo:,, Ahoj Linda. Ako sa máš?" Bol to Kalor.
Prudko som sa otočila a v krvi mi začala prúdiť nenávisť za to všetko čo mi urobil.
,,Čo tu robíš?" Spitala som sa Karola nahnevane.
,, Pozvala som ho sem lebo sa neviem pozerať na to ako sa trapiš?" Povedala Bea.
,,Ja sa netrápi pre neho! Čo ti preskočilo?Už si nepamätaš čo mi všetko ten sviňiar urobil? Akú hanbu som kôli nemu zažila? A ako ťa mohlo napadnúť, že s ním pôjdem ešte aj na dovolenku !? " Nahnevala som sa tak až sa Bea skoro rozplakala.
Karol mi povedal, že sa za všetko ospravedlňuje a, že mu je to hrozné ľúto a iné somariny. Chcel aby som ja išla na tú cestu keď nie s ním tak sama.
,,Nikdy nepôjdem na dovolenku, ktorú si mi ty zaplatil." Odpovedala som nahnevane.,,A ty Bea predo mnou nevislovuj jeho meno! Rozumieš?" Spytala som sa z posledných sil.
Slzy sa mi tlačili do očí ale to posledné čo by som chcela je aby ma taký debil ako Karol videl plakať.
Karol sa otočil a odišiel. Bolo mi jedno kam ide lebo som ho od nášho rozchodu neznášala . A tie letenky som dala Beatke. Ja som si kúpila letenku iba pre seba do Španielska.
.
.
.O dva týždne nastal deň odletu. Celú cestu som prespala a zobudila som sa pri pristávaní .
Na letisku má čakala teta ktorá sa naučila perfektne španielsky ale to som nevedela som čo ma čaká u nej doma.
YOU ARE READING
Láska na dovolenke
RomanceLinda skromné dievča s krasnymi vlasmi a sľubnou kariérou lekárky sa rozíde z chalanom zo susedstva. To zapríčini, že si dlho si nevie nájsť priateľa. Preto sa rozhodne ísť na dovolenku do Španielska aj keď jej največši sen je ísť na školu do Košic...