Aquapark v Australii

56 6 0
                                    

Po tom čo ma chcel Karol znásilniť sme sa rozhodli že pôjdeme do Australie na víkend.
Chceli sme isť aj do aquaparku. Moja teta si ho veľmi chválila. V škole sme mali voľno. Beatka mala v Australii uja Petra. U neho by sme prespávali. Filip hneď išiel kúpiť letenky. Jeho mama robila na letisku. Preto sme mali zľavu 50%. Dala nás na prvý voľný let do Australie. Ten bol tento piatok .
Bol štvrtok a neboli sme ani zbalený.  Balili sme sa dve hodiny . Potom sme sa dlho do noci rozprávali a predstavovali sme si ako to bude vyzerať. Na letisku sme mali byť o 3:00 ráno aby sme všetko stihli. Odlietat sme mali o 5:00. V lietadle sme sedeli s Filipom pri sebe. Ja pri okne Filip v strede a Bea na kraji.
Celou cestou jej bolo zle preto sme jej kúpili borovičku.

,,Nech sa páči jedna borovička ." Povedala letuška s úsmevom.

Beatka mala 19 rokov. Preto sme sa nečudovali keď to do seba dala na ex. O pár minút povedala.

,,Omluvte ma!" A bežala na wc.

Keď sme pristáli jej ujo už bol na letisku aj s liekmi na žalúdok.

,,Ahoj Linda! Ty si ale vyrástla. Už si normálna slečna . Pamätám si ťa ako malé bábo v škôlke ." Povedal ujo Peter a nešlo mu do hlavi aká som veľká .

,,Ahoj. " Odpovedala som z úsmevom. ,, Dlho sme sa nevideli odkedy si odišiel do Australie."

,,Máš pravdu bude to už 15 rokov. A koľko máš rokov?"

,, 17. Som od Beatky o dva roky mladšia."

,,Keby Bea nešla o dva roky neskôr  do školy ani by ste sa nepoznali." Hodil pohľad na Beu ktorá sa zvijala v aute.

Zrazu za mnou došiel Filip aj s kuframi.

,, A to je kto?"

,,To je môj priateľ dva dni." Povedala som romantický.

,, Ty si sa rozišla s Karolom? "

,,Áno lebo bol v jednom kuse opitý . Bil má a nadaval. Už som to psychicky nezvládla."

Povedala som smutne. Beatka už z autá kričala. Zobrala som si kufor a išla do auta. Celú cestu sme si spievali.

Prišli  sme okolo obeda. U nich doma sme sa trochu skultúrnili a išly sa najesť. Po obede sme si urobili plán čo budeme robiť.
Dnes sme chceli ísť do aquaparku. Zajtra na túru a v nedeľu sme sa vracali. Hneď ako sme sa prezliekli do plaviek nás Peťo odviezol pred aquapark. Bolo tam veľmi veľa toboganov. Bola tam aj sauna, masáže , cvičenie vo vode, plavecké bazeny atď.
Boli sme tam 4 hodiny a naplno sme si to užili . Domov sme prišli úplne vyčerpaný navečerali sme sa,osprchovali a išli sme spať.
Filip povedal pri večeri : ,, Zajtrajšia túra bude super. " A zaspal.



Láska na dovolenke Donde viven las historias. Descúbrelo ahora