Odlet

27 4 0
                                    

Deň odletu

Linda

,,Nevidel si moju príručnú batožinu?" kričím z kúpeľne na Filipa.

,,Nie. Pokiaľ viem ja som ti ju nezjedol!"odkričal. Dnes ma bláznivú náladu. Ráno urobil lievance v tvare srdca a doniesol ich do postele. Asi si viete predstaviť čo sme cez noc robili. Chita ho puberta.,, Je na schodoch!"zakričal a tým má vitrhol z myšlienok.

,, Diki. A už môžeš pomaly nosiť veci do auta." Povedala som a už som kráčala dole schodmi čiernych kaliopkach a bielej blúzke.

,,Inak ten prsteň."povedal a ja som si spomenula že som mu ho vrátila.,, Zober si ho naspäť."povedal a mne spadla sánka.

,, Mám to brať že má opäť žiadaš o ruku?"povedala som ironicky.

,, Áno. Veď sa ľúbime, poznáme sa a iné."povedal a ja som dostala záchvat smiechu.

,,Ma-maš pravdu."povedala som keď som sa trochu ukludnila.,, Ale ako vyriešime tú vzdialenosť?"spýtala som sa trochu vážne a zamyslene.

,,Presťahujem sa tam."povedal a mne zabehla vlastna slina.

,, Vážne?"spýtala som sa ho a urobila pár krokov do zadu aby som sa oprela.

,, Áno. Veď je to môj rodný domov tak sa presťahuješ k nám."povedal a urobil pár krokov ku mne.

Čelo si oprel o to moje a pozerali sme sa do očí .

,, Som rada že som ťa našla. Ale niekedy mám pocit že si ťa nezaslúžim."povedal som Filipovi.

,,To ja si ťa nezaslúžim." Povedal a dal mi bozk na nos.

Podal mi ruku a išli sme do auta. Na letisku sme vibavili všetky dôležité veci a išli sme si sadnúť na určené miesta v lietadle. Cesta trvala asi hodinu a ja som ju prespala. Na letisku nás už čakala rodina moja. Vyzdvihli sme si batožinu a išli sme domou.

........................

Takže ďalšia časť. Chcem oznámiť že ešte asi dve alebo tri kapitoly a je koniec knihy. Votes a Komentár 😘

Láska na dovolenke Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz