Najhroši deň

63 6 1
                                    

Bola sobota. Zobudila som sa na pískanie SMS hneď som sa pozrela kto mi píše . Dúfala som že to bude Filip. Už dva dni sme sa nevideli.Stále som na neho myslela. A moje dúfanie bolo správne bol to on. Napísal mi, že za chvíľu príde ku mne. Beatka bola v druhej izbe preto som nemohla kričať a skákať. Vyštartovala som z postele najrýchlejšie ako som len vedela.
Išla som spáchať hygienu a naraňajkovať sa. Pri raňajkách niekto zazvonil. Myslela som si že to je Filip preto som iba v župane išla otvoriť dvere. Ale mýlila som sa.

,,Ahoj ty štetka. Máš tu toho svojho Filipa aby ťa zachránil?"

,,Karol si opitý!" Zľakla som sa k smrti.

,,Trošku som si vypil na tom nie je nič zlé. A ty nie si moja matka aby si ma napravala a karhala.Ty si iba obyčajná šľapka.

Neudržala som svoju ruku a dala som Karolovi cez papuľu. Chcela som mu dať ešte jednu ale zadržal ma a tlači do vnútra.

,, Čo robíš ty debil sprostý chceš mi zlomiť ruku? Alebo čo?" Začala som kričať.

Karol ma  ale chytil za ústa a položil na stôl. Kúslá som ho a on mi zato dal facku. Chcel ma znásilniť. Keď som si myslela že už ma chce vyzliecť vtrhol do domu Filip. Karol sa otočil a zanadaval. Ja som to využila a kopla som medzi nohy. Utekala som za Filipom a začala plakať . V tom domov prišla Bea. Celá ulica bola nastúpená pri našich dverách lebo Karol nadával, že to bolo počuť až na pláž. Filip ho rýchlo spacifikoval a skončil zo zlomeným nosom , monoklom a bolavimi gulami. Beatka má utišovala v spálni. Filip mal trochu rozbité čelo tak som mu ho išla ošetriť . Medzitým som sa aj obliekla.

,,To bol ten tvoj Karol o ktorom si mi hovorila celý trestný register??"
Spytal sa Filip keď som hľadala dezinfekciu.

,,Áno keď sme spolu chodili bol opitý  stále. Hlavne v pondelky. Nevidel si dezinfekciu?"

,,Nie ja tu nebývam."

,, Hahaha. Máš veľký zmysel pre humor ale dnes nemám náladu  žartovať ."

,,Hotovo tá sviňa je preč !" Povedala Bea keď prišla z letiska.

,,Ďakujem, že si sa o neho postarala. Dúfam, že ho už v živote neuvidím ."  Povedala som zo slzami v očiach .

,,Čo keby sme niekam išli  babenky?" Spítál sa Filip s rozbitym čelom.

,,Super nápad môžme ísť do aquaparku! " Zvolala som na celý dom.

,,Super vždy som chcela ísť do aquaparku. Bude sranda môžme ísť v piatok. Čo vy na to?" Spitala sa Bea ešte šťastnejšie .

Láska na dovolenke Where stories live. Discover now