Ráno som sa zobudila o piatej na zvonenie budíka. Zrazu mi niekto zaklopal na dvere. Myslela som si že to bude Ivetka. Otvorila som a povedala:,, Ahoj konečne si tu už sa ťa neviem ..... Vy ste kto?" Spýtala som sa hneď ako som si všimla že to nie je Ivetka ale niaka mladá slečna.
,,Dobrý deň. Je doma Filip?" Spitala sa má namyslene.
,,Dobrý deň . Nie nie je doma Filip. A vy ste kto?" Spýtala som ešte raz le bo prví krát mi neodpovedala.
,,Ja som Anička. A vy? Býva tu Filip alebo sa presťahoval?"
,,Ja som Linda a dnes sa bereme. Áno stále tu býva len musel ísť kku kamarátovi aby ma nevidel." Povedala som pyšne teraz ja.
,,Vy sa b-be-rete? Ale to musí byť niaku omyl mne povedal že mám dnes prísť za ním aby sme sa na úrade mohli zobrať."
Oby dve sme sa cítili trápne. Už išla Ivetka. Anicku som pozvala domou a oby dve sme Ivetke vyrozprávali ako nás Filip zbalil. Bolo to vlasočku rovnaké. Mohlo mi to docvaknut hneď ako mi ,,omylom vbehol do izby,, práve vtedy keď som sa prezliekla. Ale svadbu sme nechceli pokaziť platili.... Teta ja som platila nehorázne peniaze za to všetko. Obliekla som sa do svadobných šiat naličili má urobili vlasi dali kyticu a zavoj a mohli to začať. Mali sme plán ako ho dostať do vedenia lebo sme zistili že to nebola len hlúpa náhoda. Ale že to urobil asi 25 dievcatam. Prvek sa o nich niečo dozvedel potom ich zobral na plaz vyznal lásku a chcel aby zaplatili svadbu. On by si pekné prirobil a na jeho skriňu by si urobil ďalšiu čiarku. Hneď keď si všimol že medzi druzickami je jeho snúbenica bol zmenený spýtal sa ma odkiaľ ju poznám. Povedala som že je to moja najlepšia kamarátka. A bolo tu aj niekoľko iných nepoznaných hostí 10 jeho snubenic . A zrazu to največie prekvapenie Polícia. Dal sa na útek a ja som sa rozplakala. Mala som svadu po ktorej som túžila ale snudenec bol sviniar a podvodník. Začala som si v duchu nadávať prečo ja mám také nešťastie na chlapov. A aby toho nebolo málo môj ,,obľúbení chlap ,, sa objavil. Toho polovica tiez spoznala ale nie zato že by im prvek dal prsteň a potom ušiel ale tým že im ničil majetok. Spoznali ho hlavne spolužiačky. Polícia mala už dvoch a ja som išla na hostinu aj s ľuďmi . Obrúčky som si skovala možno ešte niekedy budem stáť pred oltárom.
Oznam
Dnes zverejním jednu súťaž. Prosím napíšte mi svoj názor. Aby som vedela ako má pokračovať táto kniha. Nechám to na vás.
أنت تقرأ
Láska na dovolenke
عاطفيةLinda skromné dievča s krasnymi vlasmi a sľubnou kariérou lekárky sa rozíde z chalanom zo susedstva. To zapríčini, že si dlho si nevie nájsť priateľa. Preto sa rozhodne ísť na dovolenku do Španielska aj keď jej največši sen je ísť na školu do Košic...