Nový začiatok

35 7 0
                                    

Preto že ste mi nič nepísali som sa rozhodla že si ďalšiu kapitolu vymyslim sama.

.............................................................

Pár dní som bola nešťastná ale škola mi išla a  nemienila som prestať zo štúdiom iba preto lebo ma niaky debil zradil. Zraru mi zazvonil telefón:,, Ahoj Linda. Ako sa máš?"

Bola som prekvapená až zdesená. Bol to Karol. To by som ale prežila lenže on bol triezvy!!!! To bol zázrak . Mal niake svetlé chvíľky ale teraz bol úplne triezvy.

,, Ahoj. Mám sa dobre a ty?" Povedala som s traslavim hlasom.

,,Dobre. Bol som na odvykačke kôli alkoholu."

,,To sú novinky. Myslela som si že si na odvykačke kôli ....." Povedala som ironicky.

,,Hahaha. No ale dopočul som sa že teba opustil ženích pred oltárom." Povedal sarkasticlky.

,, No za prvé: ja som opustila jeho a za druhé ty to odkiaľ vieš?"

,, No mám dobré kontakty. A ktomu všetkému je to môj nevlastný brat. Ja som si ho nevybral."

,, Tie kontakty môžeš byť presnejší?"

,, Áno idem do Španielska tak keby si chcela mozeme sa porozprávať."

,,Ok. Potom si zavolame. Čau"

Ukončila som hovor a išla sa učiť.
Bolo neskoro večer. Chcela som ísť spať ale nemohla som. Nechapala som prečo som sa musela zamilovať do chlapa ktorý je sukničkár. Išla som na pláž. Bol úplnok rozmýšľala som nad všetkým čo som prežila s Karolom a čo s Filipom. Z toho rozmýšľania som aj zaspala na lehátku.

Prepáčte že dávam príbehy nepravidelné ale robím na druhej knihe. PS:Prepáčte za gramatické chyby.

Láska na dovolenke Where stories live. Discover now