Stretnutie

32 5 0
                                    

Ráno ma zobudil niaky pán bol mladý, mal vyšportované telo.

,,Si v poriadku?" Spital sa.

Mal nádherný hlas,očí vlasi všetko.

,,A-a-no jasné iba som zaspala keď som sa išla poprechádzať na pláž." Povedala som koktavym hlasom.

Neviem prečo ale zdalo sa mi že keď ho vidím sa mi podlamuju kolená. Aj keď som sedela.

,,Ako sa voláš?" Spítál sa s tím nádherným úsmevom do ktorého sa záľuby každá baba.

,, Linda. A ty sa ako voláš?" Povedala som už pokojne.

,,Erik. Som plavčík . Mám to ako brigádu."

,,Páni na akú školu chodíš?"

,,Veterina. A ty?"

,,Ja chirurgia..."

,,Lindor!" Ozval sa povedomí hlas bol to Karol. Viskočila som z lehátka.

,,Prepáč musím ísť za....''

,,Karol" Došiel ku mne dole na pláž a chitil za pás.,,Nevyrušujem?" Spytál sa slušne.

,,Nie práve sme sa lúčili." Povedala som mu a objala ho.

Erik sa nenápadne stratil. Asi sa urazil. Nevadí. Keď sa oduje ako dieta ktoré nedostalo lízatko. Kto za to môže? Chytila som Karola za pás a kľudne sme spolu išli ku mne domou. Už som sa ho nebála mala som istotu že je triezvy. Odpustila som mu.

,,A čo budeš teraz robiť?" Spytala som sa.

,,Idem doštudovať chirurgiu a potom sa niekde zamestnám. A ty?"

,,Podobne. Čo ťa viedlo k tomu aby si bol na odvykačke?"

,,Vieš rozmýšľal som čo všetko som ti urobil počas nášho 'vztahu'." Vo vzduchu naznačil  uvodzovky.

,,To je milé . Ja som vedela že to raz urobíš." Povedala som a sadla som si na stôl.

,,Vždy si ma mala prečítaného." Povedal som ironickým podtónom.

,,Ja viem. No teraz mi povedz aké máš známosti a odkiaľ vieš čo sa stalo. "

,,Takže aby to bolo po poriadku. Filip nie je sukničkár. Anička prišla za mnou domou poznáme sa od strednej. Raz som ju pretiahol a ona si hneď myslela že spolu chodíme . Keď som sa s ňou rozišiel bola nešťastná a povedala že sa mi pomstí no a teraz to urobila. Filip ako môj nevlastný brat sa do teba zamiloval na prvý pohľad. Musel to povedať mne a ja som to v návale opitého stavu povedal Anička . Ona sa mi začala vyhrážať za pôjde na políciu ak tu svadbu nezrušim. Jej kamaradky sa ponúkli že Filipa pomôžu zničiť."

Prepáčte dnes asi najnudnejšia časť ale nemám inšpiráciu. Veď to poznáte. Ináč budem písať pribehi inak. Poteší každé hodnotenie.

PS: Sorry za gramatické chyby.😀

Láska na dovolenke Where stories live. Discover now