Miluješ ma ešte?

28 5 2
                                    

Linda:

Čakala som pred policajnou stanicou otočená do parku. Bála som sa ako sa Filip bude tváriť . Či má ešte miluje alebo má znenávidel. Neboj sa dobre to dopadneme. Hovorilo mi podvedomie. Niekedy som rada že sa ozve. Každou minútou som bola viac a viac presvedčená že nepríde. Bola som tam už päť minút a rozhodla som sa odísť.

,,Linda!" Počula som za sebou veľmi známi hlas. Hlas ktorý mi tak veľmi chýbal .

Filip:

Bál som sa víst videl som spoza dverí ako Linda tam stojí a pozerá do parku. Zrazu išla preč môj reflex sa rozhodol urobiť niečo na čo by som sa ja neodvážil.

,,Linda!" Zakričal som . Čakal som hocijakú reakciu. Nenávidenie,kričanie , výčitky....

,,Prišiel si." Povedala podráždené. Ale zrazu sa mi hodila okolo krku. Ja som ju objal a ona mi to opätovala. Jak ja ju milujem. Pozreli sme sa do očí a keď sme boli milimeter od svojich perí spýtala sa ma ,,Miluješ má ešte?"
Zamyslel som sa nech ju trocha ponatahujem . Keď už chcela odísť chytil som ju za ruku a dal som jej dlhú pusu na peri.
,,Stačí ako odpoveď?" Spýtal som sa .Ona len pekne pokrutila hlavou že áno a išli sme domov.

Takže dnes ďalšia časť. Snažím sa na každú knihu aspoň raz do týždňa pridať novú kapitolu. Ale nie som dokonalá . Tento týždeň by malo víst viac častí ako minulý. Robím na ďalšej knihe ale tá ešte není vidaná.
Votes a komentar. Poteší každý komentár.😘😎

Láska na dovolenke Where stories live. Discover now