Po troch týždnoch som sa konečne rozhodla že zatelefonujem Beatke.
,,Ahoj! Ako sa máš ? Čo ťa to napadlo odísť z tejto školy? " Beatka sa vypytovala akoby som odišla na kraj sveta.
,,Ahoj! Mám sa dobre. Musela som zmeniť vzduch. Sama si chcela aby som odišla na dovolenku. Tak teraz nedráždi ." Odpovedám jej zo smiechom.
,, Ja viem že som ti hovorila aby si odišla na dovolenku ale nie aby si tam chodila aj do školy . Celej triede chýbaš . Nikto sa tak dobre neučí ako ty. A Karol..." Nestihla dopovedať .
,, Povedala som ti že to meno predo mnou nemáš hovoriť! A ty sa tiež dobre učíš. Ja som si tu zvykla a je to tu super mám tu dobrého kamaráda Filipa. Tiež chodí na zdravotnú tak si rozumieme."
,,Čiže kamaráda Filip." Nevšimla som si, že za ňou stojí Karol.
,,Áno iba kamarad. Nechcela by si ma prísť navštíviť na budúci týždeň?" Filip je za dverami.
,,Neviem. Aj keď by som chcela aby si mi toho kamaráda prectavila."
,,Super už sa tešim. Tak na budúci týždeň."
,,Ahoj Linda." Ozval sa Filip.
,,Jej ahoj čo ty tu robíš?" Nestihla som ani zložiť telefón.
,,Idem okolo tak som si povedal že ťa pozrem."
,,To je zlaté. A keď už si tu idem večer k pláži nejdeš so mnou?"
,,Veľmi rád."
,,Super tak večer."
Celý deň som sa tešila na večer . Posledne dva týždne som cítila niečo iné ako len priateľstvo k Filipovi. Dúfala som že som zase po dlhom čase zamilovaná . Večer ma Filip vyzdvyhol pred domom . Celý večer sme sa od seba ani nepohli . Boli sme tancovať aj sme si zaplávali.
,, Linda máš priateľa ?"
,,Nie. Prečo sa pýtaš Filip?"
,,Len tak. Lebo mi nejde do hlavy, že také pekné dievča nemá priateľa."
,,Ďakujem za kompliment ale kdo by len mňa chcel?"
,,Napríklad ja." Povedal Filip romanticky.
Hneď ako mi to povedal sme sa na seba pozreli. Chcela som mu niečo povedať ale pred tým ako som to stihla... dal mi pusu. Vtedy som zistila že som zase po dvoch rokoch zase zamilovaná.
,, Prepáč prepáč." Hovoril Filip zúfalo.
Hneď ako to dopovedal som mu dala pusu. Začali sme sa bozkávať . Ráno som sa zobudila v inej izbe ako je tá moja. A vedľa mňa ležal Filip. Nič som si nepametala. Ale vedela som že sme do seba zamilovaný . Dala som mu pusu a on sa zobudil. Dlho sme sa na seba usmievali. Pozrela som sa na hodinky a zistila som že je čas ísť do školy. Školskú tašku som mala u neho. Rýchlo sme sa obliekli a išli do školy . Obaja sme v škole boli nedospatí ale tešili sme sa, že po škole pôjdeme zase spolu na pláž a budeme sa rozprávať. Po škole pred vchodom sme si dali pusu a dohodli sme sa kedy sa stretneme. Zrazu mi niekto potľapkal na ramene . Keď som sa otočila bola to Bea. Videla ako sme si dali pusu a začala ripať.
,,Toto je ten tvoj kamarát?"
,,Bol to iba kamarát do včerajšieho večera."
,,A čo sa včera večer stalo?"
,, Nemusíš vedieť všetko. Proste sme spolu."
Potom sme sa z Filipom rozlúčili.
S Beatkou sme išli na kávu .Na ďalší deň sa stalo niečo hrozné .,, Pomoc!!"
أنت تقرأ
Láska na dovolenke
عاطفيةLinda skromné dievča s krasnymi vlasmi a sľubnou kariérou lekárky sa rozíde z chalanom zo susedstva. To zapríčini, že si dlho si nevie nájsť priateľa. Preto sa rozhodne ísť na dovolenku do Španielska aj keď jej največši sen je ísť na školu do Košic...