Pravda nebo úkol

1.6K 62 13
                                    

#Wolf

"Dobře, teď jsi na řadě ty!" Řekla Chloe dost nahlas.

"Šššššš! Vzbudíš svojí mámu." řekla Krissie

"Ups, promiň. Hehe... takže pravda nebo úkol?"

"Ehm... pravda.." Krissie vypadala že váhá, ale Chloe si toho nevšimla.

"Proč pravda? To je nuda! Ty si nikdy nevybereš úkol... srabe!"

"Ale já.."

"Srabe! Srabe!" Chloe si zkřížila ruce na hrudi a otočila se.

"Fajn. Tak úkol. Co mám udělat?"

"Chci aby jsi.... šla do mámina pokoje, zablikala světlama a bouchla dveřmi do ložnice." Chloe ukázala na dveře v chodbě. Hned vedle Chloiny ložnice, naproti schodům. "Jen vystrašíš mojí mámu, protože nám zakázala mluvit takhle pozdě v noci."

"Jsi si jistá?" Zeptala se Krissie. "Nechytí mně? Možná přijde na to že jsme byly v tuhle hodinu vzhůru. Možná bude naštvaná a nejspíš už tu nikdy nebudu moct přespat."

"Samozřejmě že ne ty hloupá! Pravděpodobně bude naštvaná na mně. Teď do toho, běž."

Krissie vešla do chodby jak Chloe řekla, zablikala vypínačem, zavřela dveře do ložnice s hlasitou ránou, užívala si když slyšela jak se Chloina matka rychle nadechla a vrátila se do Chloina pokoje. Obě se společně zasmály tomu co teď Krissie udělala.

Tichý smích přestal když se Chloina matka vydala do chodby, zastavila se před Chloinými dveřmi a frustrovaně si povzdechla. Chloe rychle uklidila spiritistickou tabulku, svíčky, knihy a ostatní věci a dala je do rohu, potom skočila do postele a předstírala spánek. Její matka otevřela dveře aby něco řekla ale neudělala to. Povzdechla si, stála tam několik sekud a potom zase zavřela dveře. Vrátila se do její ložnice, zase spát, rozsvítila světla a tentokrát zavřela dveře.

Po několika minutách Chloe vstala z postele, popadla spiritistickou tabulku a položila ji na zem. Potom si zase sedla do prostřed pokoje, zapálila čtyři svíčky a vyhláskovala slova: "To bylo těsně" co stála na tabulce.

Přeloženo z jedné anglické stránky. Ps: Squirrel si zaslouží být umlácen klávesnicí. :D

Creepypasty-CZKde žijí příběhy. Začni objevovat