Rychlé zprávy

1K 58 9
                                    

  #Wolf

Všechno to začalo večer čtrnáctého března, 20. výročí svatby mých rodičů. Byl to nádherný, slunečný den, pokud mi paměť slouží. Překvapivě teplo na začátku jara. Krásné počasí bylo perfektní pro atmosféru dne - byli svoji dvacet let, to je samozřejmě významná událost, takže moji rodiče rezervovali stůl v naší oblíbené italské restauraci.

Samozřejmě, že to byla formální událost, takže jsem měl svůj nejlepší oblek. Bylo 17:33, a já už si jen narovnával kravatu, když jsem odcházel a vzal si mobil do ruky - obdržel jsem zprávu. To je divné, pomyslel jsem si, obvykle mi nikdo nepíše. Podíval jsem se na zprávu: byla od mámy. Byla to změť čísel a písmen, ale skrze svou slovní zásobu jsem z toho guláše rozeznal jednu čitelnou frázi: "Prosím pomoz mi." Aniž bych si přiznal, že mě to vážně znepokojilo, jsem okamžitě odpověděl. "Jsi v pořádku?!" Stejně jako před tím okamžitě jsem dostal další zprávu, ve které bylo: "Jejda, špatná zpráva." S úlevou jsem vydechl a pokračoval v přípravě.

O pár minut později jsem dostal další zprávu, tentokrát od táty. Ověřil jsem si text a opět to byla masivní směs písmen a číslic, se vzkazem "Prosím, pomoz mi" ukrytým uvnitř. Ačkoli to bylo strašidelné, můj táta byl vždycky vtipálek, takže jsem předpokládal že jen žertoval, dokud mi nepříšla další zpráva: "Jejda, špatná zpráva." Tohle u mně vyvolalo paniku. Čistá, nezaměnitelná panika. Uběhlo přesně půl minuty, než jsem dostal přesně tytéž dvě zprávy od mé sestry. To nemůže být náhoda. To prostě nejde.

Ve stavu naprostého strachu, jsem běžel do restaurace. Uběhl jsem asi čtvrtinu cesty, když mně zastavil policista. "Hlavní silnice je uzavřená," řekl, "došlo k obrovské bouračce." To byl přesný moment, kdy jsem si uvědomil, co se stalo. Zeptal jsem se jestli mohu vidět trosky, požadavek, kterému bylo překvapivě vyhověno. Když jsem se tam dostal, nebyly to zbytky vozu, které upoutaly mou pozornost, ani plameny šlehající ze zničeného vozu. Ne. Byl jsem zděšený když jsem viděl mrtvoly mé matky, otce a sestry. Požádal jsem o předpokládanou dobu jejich smrti - všichni tři zemřeli okamžitě při nárazu, v 17 hodin a 32 minut.

Jednu minutu před první zprávou. 

Creepypasty-CZKde žijí příběhy. Začni objevovat