Nová kamera, Fotograf

731 29 1
                                    

#Squirrel

Nová Kamera

Prsty se mi třásly vzrušením. Otevíral jsem balíček. Stejně jako jsem doufal, byla to ta kamera, kterou jsem vyhrál na eBay. Když jsem si do ní chtěl vložit mojí paměťovou kartu, všiml jsem si, že tam nějaká paměťová karta už je. Přišlo mi to zvláštní, protože v popisu nestálo, že by tam byla paměťová karta navíc.

Po odeslání e-mailu prodejci s upozorněním na to, že tam je paměťová karta navíc jsem se rozhodl zjistit, jestli na ní něco je. Nastavil jsem fotoaparát na prezentaci a sledoval jsem, jak se zobrazí obrázek e-mailu od člověka jménem Peter Thomson, ve kterém stojí, že omylem dostal paměťovou kartu na víc a že jí chce vrátit. Můj zmatek se obrátil k hororu, protože další obraz byl osoby brutálně zavražděné, která měla na sobě visačku Peter Thomson. Zbytek karty byl střídající fotografování e-mailu, na kterém někdo píše o té paměťové kartě na víc a pak následovala fotka brutálně umláceného a zoškliveného těla.



Fotograf

Před několika měsíci se můj přítel, který je nadcházející fotograf, se rozhodl strávit den a noc o samotě v lese mimo naše město. Chtěl vyfotit fotky lesa a divokou zvěř tak přirozeně, jak jen to šlo, pro jeho portfolio. Nebál ze samoty, protože tábořil sám už mnohokrát předtím.

Postavil stan uprostřed malé mýtině a strávil den focení. Naplnil až čtyři role filmu, ale když šel ty fotografie vyvolat viděl čtyři fotky, které mu skoro zastavily srdce, tyto čtyři snímky byly pořízeny ze stanu,na fotkách byl on, jak spí v noci.




ANO! Já ještě žiji! :D

Jelikož byly kraťoučké, tak jsem je dal do jedné kapitoly.

Také se chci omluvit za mojí neaktivitu, protože jsem byl nemocnej, potom línej a teď jsem zase nemocnej, takže ležím v posteli, vedle hlavy mám paralen a na jednom mobilu to překládám a na druhém to píšu :D ( Jsem geniální :D ) Až se z toho dostanu, tak už budu aktivní, co se týče CP a i ostatních příběhů.... Zatím se mějte, s někým se smějte, moc neklejte, se mnou paralen svírejte a mor nechtějte xD

Creepypasty-CZKde žijí příběhy. Začni objevovat