#Wolf
Tohle se mi stalo před několika lety když jsem studovala umění na univerzitě ve Philadelphii.
Můj druhý ročník na univerzitě, bydlela jsem s holkou co se jmenovala Kara. Byla jazzová zpěvačka, ale její hlavní zájem byla opera. Měli jsme malý pokoj v šestém patře koleje s názvem Juniper Hall. Zdi byly tenké, a její zpěv pozdě v noci mě nutil zůstávat dlouho vzhůru. Po měsíc trvajícím nedostatku spánku, jsem ji přesvědčila aby svoje pozdní zkoušky přesunula, do hudebního studia v divadle Merriam asi jeden blok odsud.
Jeden večer kolem osmé, mi Kara oznámila že bude cvičit dlouho kvůli nadcházejícímu představení, takže se nevrátí před půlnocí. Super, pomyslela jsem si, to znamená že můžu jít spát dřív. (Byla jsem unavená.... měla jsem těžký den v hereckém studiu, a byla jsem připravená odpadnout hned po večeři.) Popřála mi dobrou noc a odešla, s kávou a notami v ruce.
Udělala jsem si grilovaný sýr a polévku (divná kombinace :D) a zhltla to. A ihned se začala připravovat do postele. Šla jsem si dát sprchu, únava se začala projevovat protože se mi začali zavírat oči. Sotva jsem si zvládla vyčistit zuby. Oblékla jsem si pyžamo a zalezla na naší velkou společnou postel. Usnula jsem hned jak se moje hlava dotkla polštáře.
Mám chvilku popsání našeho bytu. Když vejdete, ložnice je vlevo vedle vchodových dveří. Do koupelny se vchází přes ložnici kolem postele. (Je fajn když máte vlastní koupelnu a nemusíte se o ni dělit s ostatními.)
Jinak,.... vzbudil mě zvuk zavírání vchodových dveří. Otevřela jsem oči a vyčerpaně se podívala na svůj mobil: za chvíli půlnoc. Přetočila jsem se zase čelem ke zdi a zavřela oči. Slyšela jsem jak Kara vstoupila do místnosti a zastavila se před postelí. Myslím že sledovala jestli už spím. Lehla si na postel vedle mně. Bylo to divné. Kara byla velká puntičkářka. Zarazilo mě že ani nešla do koupelny. Ale mohlo to být tím že zkoušky byly za rohem a všichni byli vyčerpaní. Matrace zavrzala a pak bylo ticho. Neslyšela jsem ani její dýchání.
Znovu jsem začala usínat. Už jsem skoro spala když mě probudil zvuk.
Klíč v zámku. Otevírání dveří.
A Kara vešla do bytu, zatímco si broukala melodii jedné opery.
Matrace vedle mně zavrzala.