#Squirrel
Máš rád hry? Já miluji hry. Zrovna jsem si šel cen zahrát si novou hru. Chceš se ke mně přidat? Pokud ano, potřebuji, aby si šel do své ložnice.
Spal svojí postel. Nakonec, už jí stejně nikdy nebudeš potřebovat. Vlastně by si měl spálit všechny svoje věci. Nenech nic, podle čeho by někdo poznal, že si tam kdy vkročil.
Tvoje zvířata, rodinné fotky, a jestli je někdo kdo žije ve tvém domě, zabij ho. Každá živá věc, i kytka, musí být zničena. Až budeš hotový, vrať se sem, abychom mohli začít naší malou hru.
Jdi do jakéhokoliv opuštěného domu nebo budovy. Chci, aby si šel doprostřed pokoje, namaloval na zem kruh, a potom si vezmi nůž a řízni se do ruky. Nech všechnu krev, která vyteče ven nakapat do kruhu.
Nepřestávej, dokud neucítíš, že omdlíváš nebo dokud už z rány nejde krev. Ujisti se, že všechna krev je v kruhu, jinak se ti stanou strašné věci.
Teď jdi ven na jakékoliv místo kde jsou děti. Vezmi dítě okolo sedmi let do budovy. Tam vezmi nůž a taky ho řízni do ruky.
Znovu, udrž krev uprostřed kruhu. Až hoch začne křičet, podřízni mu hrdlo. Až zemře, zapal malí oheň okolo kruhu. Tělo tam týden nech, ale udržuj plameny. Nenech je za žádnou cenu uhasnout.
Pátý den, by si měl být schopen vidět kruh červeně zářit. Pokud kruh září modře, zeleně, nebo jakoukoli jinou barvou, nemá cenu pokračovat. Prostě si podřízni hrdlo a ukonči to. Ale jestli je kruh červený, počkej další dva dny. Teď už nebude potřeba udržovat oheň- bude hořet sám.
Sedmý den, by měli být plameny světle modré. Když se tak stane, vezmi chlapcovo tělo ven z kruhu. Vezmi ruku, do které si ho řízl a podrž jí nad plameny. To samé musíš udělat se svou vlastní rukou.
Obě vaše rány by teď měli mít modrý odstín. Teď se chytněte za ruce a vyslovte tato slova: "Sit venatus orans". Jedině teď může hra skutečně začít.
Jdi do blízkého lesa, s sebou vezmi chlapcovo tělo. Vykopej díru a pohřbi jeho tělo. Ujisti se, že za sebou necháš zprávu: "Inquisitor oportet surgery." Teď počkej tři dny.
Když přijdeš zpět a hrob ve kterém si pochoval chlapce není vykopaný a chlapec není pryč, neudělal si vše správně. Budeš muset s rituálem začít znovu.
Pokud je, ale hrob vykopaný a tělo je pryč, hra začala. Běž ke svému autu, a jeď tak daleko jak jen ti výše benzínu dovoluje. Nezastavuj kvůli natankování, prostě běž
Do té doby než omdlíš únavou. I potom, plaz se jak daleko jen můžeš. Než voje tělo přestane fungovat a neomdlíš. Když se probudíš na stejném místě jako předtím, porazil si hledače.
Ale, pokud si v temné hale, plné dětského křiku, krve na stěnách, a zvukem jakoby k tobě někdo běžel, prohrál si.
Now you better run , and pray the seeker doesn't get you a second time